רם אדרת גייסה 60 מיליון שקל באמצעות הנפקת סדרת אג"ח - השניה בתולדותיה

זאת מתוך ביקושים של 63.3 שקל, מ-81 מזמינים ובריבית שנתית לא צמודה של 7.44% ובמח"מ של 3 שנים. מנכ"ל החברה: "הגיוס המוצלח בתקופת אי וודאות הנוכחית מהווה הבעת אמון של שוק ההון בחברה ובפעילותה".

שיתוף הכתבה
דורון נמרוד (יוהנס פלטן)דורון נמרוד (יוהנס פלטן)

קבוצת רם אדרת השלימה שלשום הנפקת סדרת איגרות חוב חדשה (סדרה ב') לציבור בהיקף של כ-59.8 מיליון שקל  ובריבית שקלית של 7.44% (לא צמודה) לשנה, מתוך ביקושים של 63.31 מיליון שקל. במסגרת השלב המוסדי שהתנהל ב-29.7,  זכתה החברה לביקושים גבוהים, של 154.42 מיליון שקל. את ההנפקה הובילה חברת הפניקס חיתום.

במכרז שהתקיים שלשום התקבלו בקשות מ-81 מזמינים לרכישת 63,316 יחידות (כולל 31 בקשות ממשקיעים מסווגים לרכישת 59,800 יחידות). הנפקת איגרות החוב מגובה בשעבוד עודפים מפרויקט גבעת המטוס בירושלים, פרויקט הכולל כ- 342 יחידות דיור, בתמהיל של "דיור מחיר מופחת", דירות דיור ציבורי ודירות במחירי שוק חופשי. איגרות החוב במח"מ (משך חיים ממוצע) של 3 שנים וייפרעו בשנים 2026 עד 2028.

מדובר כאמור בהנפקת האג"ח השניה שמבצעת החברה, לאחר שבשנת 2023 החברה ביצעה גיוס ראשון של אג"ח בבורסה של תל אביב. כמו כן, לפני כשנתיים רכשה חברת הביטוח מנורה מבטחים 20% מהקבוצה.

בשנים האחרונות קבוצת רם אדרת הגדילה את פעילותה וכיום היא מחזיקה בכ- 3,700 יח"ד בתהליכי תכנון, שיווק וביצוע. מערך הביצוע של הקבוצה בונה היום 13 פרויקטים ברחבי הארץ, מהם 10 פרויקטים בתחום המגורים וההתחדשות העירונית ביוזמת הקבוצה, ו-3 פרויקטים שאותם הקבוצה מבצעת עבור מזמינים ציבוריים ופרטיים, כמו הקמת בית חולים לחקר הסרטן "בית שולמית" בעפולה ופרויקט בינוי המיון הראשי בבית החולים "מאיר" בכפר סבא.

דורון נמרוד, מנכ"ל ובעלים משותף בקבוצת רם אדרת : "הגיוס המוצלח בתקופת אי וודאות הנוכחית מהווה הבעת אמון של שוק ההון בחברה ובפעילותה. אנחנו עדים לכך כי למרות המלחמה, שוק הנדל"ן מתאושש והביקושים לדירות חדשות עולים מחודש לחודש. במהלך השנה החולפת התחלנו לשווק מספר פרויקטים חדשים וגדולים והגיוס נועד, בין היתר, לתמוך בקידום הפרויקטים הקיימים ובפרויקטים שבתכנון".

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת רם אדרתהנפקת אג"חדורון נמרוד
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...