ישראל אירופה נבחרה להקים 370 דירות בפינוי-בינוי ברחובות

החברה בבעלות אלעד אפרגן וחברת דוניץ-אלעד זכתה במכרז דיירים ותוביל את הפרויקט במתחם הרחובות הרצוג-גורדון, במסגרתו ייהרסו 9 בניינים עם 111 דירות ויוקמו 7 בניינים חדשים עד 17 קומות. תחילת הריסה צפויה ב-2028, והיקף המכירות בפרויקט צפוי לעמוד על כ-720 מלש"ח

שיתוף הכתבה
אלעד אפרגן, מנכ"ל ישראל אירופה (עננים צילום עסקי, Terratectura)אלעד אפרגן, מנכ"ל ישראל אירופה (עננים צילום עסקי, Terratectura)

חברת ישראל אירופה בבעלות אלעד אפרגן וחברת דוניץ-אלעד, זכתה בשבוע שעבר במכרז דיירים להוביל פרויקט התחדשות עירונית במתחם הרחובות הרצוג-גורדון בעיר רחובות בהשקעה של כ-600 מיליון שקל, כך על פי הודעת החברה הבוקר (א'). במסגרת הפרויקט ייהרסו 9 בניינים קיימים, המכילים 111 יחידות דיור, ובמקומם יוקמו 7 בניינים חדשים המכילים כ-370 יחידות דיור. תחילת הריסה צפויה ב-2028.

הפרויקט החדש ממוקם ברחובות הרב הרצוג 19, 21, 23, 25, 27, 31, 33 וגורדון 49, 51. בפרויקט החדש צפויים להיבנות מגדלים בגובה של 9 ו-17 קומות לצד בנייה מרקמית אשר יכילו דירות בנות 3-5 חדרים, דירות פנטהאוז מרווחות ומבני ציבור בשטח כולל של כ-12.7 דונם. מחירי הדירות לשיווק צפויים להתחיל מ- 2 מיליון שקל לדירת שלושה חדרים והיקף המכירות בפרויקט צפוי לעמוד על כ-720 מיליון שקל.  

את המכרז מטעם הבעלים ליוו בשנתיים האחרונות עו"ד רועי בר יוסף ועו"ד שגיא זיגל ממשרד עורכי דין "בר-יוסף, נאוי, תורג'מן ושות" כאשר "רום התחדשות עירונית " בבעלות מור בראון שימשה כמנהלת הדיירים. את ישראל אירופה מייצגת בעסקה עו"ד עדי טל.

הדמיה של הפרויקט ברחובות (Terratectura)הדמיה של הפרויקט ברחובות (Terratectura)

אלעד אפרגן, בעלים ומנכ"ל ישראל-אירופה: "אנו מודים לבעלי הדירות על הבעת האמון בחברתנו. זוהי נקודת הזינוק למסע משותף ומרתק של התחדשות עירונית , שמטרתו לשפר באופן משמעותי את איכות החיים של תושבי המתחם. תוכניתנו, המשלבת עירוב שימושים , צפויה להעניק תנופה חדשה לאזור כולו, ובכך לסייע ביצירת סביבה עירונית חיונית ומשגשגת. חברתנו הוכיחה שוב, כי היא מחזיקה בכלים הדרושים ובאסטרטגיה הנכונה בכדי להוביל את הבעלים בבטחה אל עבר הגרסה הטובה ביותר לשכונה שלהם. רחובות נמצאת בתנופת פיתוח וממשיכה למשוך אליה אוכלוסייה איכותית, צעירה ומגוונת ואנו, בישראל-אירופה, שמחים לקחת חלק בתהליך ההתחדשות העירונית בעיר". 

 עו"ד רועי בר יוסף (ירדן צח) עו"ד רועי בר יוסף (ירדן צח)

עו"ד רועי בר יוסף: "כשפרויקט מתנהל נכון, החוויה של בעלי הדירות, היועצים והיזמים חיובית ומקדמת גם אם יש בדרך חילוקי דעות והתחושה היא שהצלחנו. בתוך פחות משנה וחצי, עו"ד שגיא זיגל בשיתוף פעולה עם שלומית עוזרי, מנהלת הפרויקטים בצוות התחדשות עירונית , הצליחו לגבש ולאחד את כלל הבניינים במתחם, להסביר ולשקף לבעלי הדירות את זכויות הבנייה והאפשרויות התכנוניות, למנות יועצים עבור הדיירים, להוציא מכרז יזמים מפורט מאוד, ולבחור את החברה היזמית המתאימה ביותר. שותפנו לדרך מטעם בעלי הדירות: מור בראון מארגנת ומנהלת הפרויקט, ליאור זייטלר המפקח, ושמוליק כהן השמאי".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ישראל אירופהאלעד אפרגןדוניץ אלעד
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...