מנכ"ל עזריאלי אייל חנקין מסיים את תפקידו, ינהל חברה בת המתמחה בחוות שרתים

אייל חנקין שמשמש ב-6 השנים האחרונות כמנכ"ל עזריאלי, יסיים את תפקידו ויתמנה למנכ"ל חברה זרה בשליטה מלאה של החברה, שתרכז את החזקות החברה בתחום הדאטה סנטר. בתוך כך דיווחה עזריאלי על ירידה בהכנסות לרבעון השני, מ-1.21 מיליארד שקל ל-889 מלש"ח

שיתוף הכתבה
אייל חנקין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי (קבוצת עזריאלי)אייל חנקין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי (קבוצת עזריאלי)

מנכ"ל עזריאלי אייל חנקין יסיים את תפקידו לטובת ניהול חברת דאטה סנטר (חוות שרתים) של החברה. כך דיווחה החברה היום (ב') לבורסה. חנקין צפוי לסיים את כהונתו כמנכ"ל החברה לקראת חודש ינואר 2025 לאחר שיימצא לו מחליף מתאים ולאחר ביצוע חפיפה. חנקין (54) מכהן כמנכ"ל קבוצת עזריאלי מאז ינואר 2018. קודם לכן כיהן כמנכ"ל בחברת הבת של הקבוצה, סופרגז.

אתמול יו"ר הדירקטוריון דנה עזריאלי וחנקין עדכנו את דירקטוריון החברה, כי המנכ"ל צפוי להתמנות כמנכ"ל חברה זרה בשליטה מלאה של החברה, אשר תרכז את החזקות החברה בתחום הדאטה סנטר. זאת בהמשך לדיווח החברה מ-3 ביולי השנה כי החברה פועלת לריכוז החזקות החברה בתחום הדאטה סנטר באירופה תחת חברת החזקות זרה ייעודית, בשליטה מלאה של החברה. להערכת החברה, ריכוז ההחזקות יאפשר לה לבצע גיוסי הון ממשקיעים לשם תמיכה בהאצת קצב פיתוחה של פעילות זו.

בהודעה נכתב כי "חנקין צבר מומחיות וניסיון רב בתחום ה-Data Centers במהלך כהונתו כמנכ"ל החברה, הוביל את השקעות הקבוצה בתחום זה והביא לפיתוחו, כך שבפרק זמן קצר יחסית תחום ה-Data Centers הפך למנוע צמיחה משמעותי של הקבוצה, זאת לצד המשך פיתוח מנועי הצמיחה האחרים של הקבוצה". החברה תשוב ותעדכן בדבר מועד סיום הכהונה המדויק לכשיוחלט.

בתוך כך דיווחה החברה היום על ירידה בהכנסות לרבעון השני לעומת הרבעון המקביל, מ-1.21 מיליארד שקל ל-889 מיליון שקל, עלייה של עלויות והוצאות מ-613 מיליון שקל ל-701 מיליון שקל וירידה ברווח הנקי מ-419 מיליון שקל ל-156 מיליון שקל וירידה ברווח מיוחס לבעלים מ-418 מיליון שקל ל-156 מיליון שקל. גם ההכנסות מדאטה סנטרס קטנו מ-180 מיליון שקל ל-139 מיליון שקל - בעיקר בשל מכירת  חברת השרתים קומפאס. עיקר הירידות בחברה נובעות משערוכים לנדל"ן להשקעה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עזריאליאייל חנקיןחוות שרתים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...