אב-גד זכתה במכרז דיירים ותבנה 340 דירות בפינוי-בינוי בבת ים

במסגרת הפרויקט ברחובות הנביאים/רבינוביץ' ייהרסו 9 מבנים עם 112 יח"ד ויוקם מגדל בן 35 קומות ועוד 3 בניינים שיכללו חניות ומחסנים

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט ברחובות הנביאים/רבינוביץ' בבת ים (משה מנו, מנו אדריכלים)הדמיה של הפרויקט ברחובות הנביאים/רבינוביץ' בבת ים (משה מנו, מנו אדריכלים)

קבוצת אב-גד זכתה אתמול (א') במכרז דיירים להקמת 336 יחידות דיור ברחובות הנביאים/רבינוביץ' בבת-ים. במסגרת הפרויקט ייהרסו 9 מבנים הכוללים 112 יח"ד ובמקומם, על פי התכנון הראשוני, צפוי להבנות מגדל מגורים בן 35 קומות ו-3 מבנים מרקמיים שיכללו חניות ומחסנים.

פרויקט הנביאים/רבינוביץ' יוקם על תוואי קו M3 העתידי של המטרו, שעובר לאורך רחוב הנביאים. במסגרת הפרויקט יוקצה שטח לטובת צורכי ציבור, לשימושים כפי שיוחלט על ידי העירייה.  אדריכל הפרויקט הוא משה מנו ממשרד מנו אדריכלים. את הדיירים ייצג עו"ד יוגב חמני ממשרד SHB.  אב-גד החזקות היא חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסה בתל-אביב. יו"ר החברה הוא מיכאל רצון.

כמו כן, קבוצת אב-גד נמצאת בשלבים מתקדמים לקראת עלייה לקרקע בפרויקט בלפור 81 בבת-ים, שבו יוקם מגדל מגורים בן 26 קומות, הכולל 105 דירות, מהן 75 דירות לשיווק ומכירה. בנוסף, לפני כחודשיים הודיעה החברה לבורסה לניירות ערך כי החברה הגיעה לרוב הדרוש לביצוע פרויקט התחדשות עירונית ברחובות הרצוג ומ"ג במרכז בת ים ל-195 דירות. הפרויקט צפוי לכלול 2 או 3 בניינים, בגובה בנייה של עד 15 קומות.

עו"ד ראם רצון, מנכ"ל אב-גד , אמר היום: "אנחנו שמחים ונרגשים על הזכייה בפרויקט ובעיקר על האמון שקיבלנו מהדיירים ובעלי הזכויות. בפרוייקט יוקמו 4 בניינים חדשים בסביבת מגורים מודרנית ועדכנית, אשר יתרמו לאיכות החיים והנוחיות של התושבים ויוסיפו איכות חיים לשכונה ולעיר בת ים כולה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אב גדאב-גדבת יםפינוי בינוי ראם רצון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...