במסגרת הסכם קומבינציה: דוניץ-אלעד רכשה יותר מ-60% מקרקע בגודל 30 דונם בראשל"צ

מדובר בהסכם שיאפשר קידום תכנון על קרקע שרובה פנויה בשכונת נווה הדרים שבמזרח ראשל"צ, למגורים, מסחר ותעסוקה. חלקה של דוניץ-אלעד יהיה 61.5% מהשטח, כאשר המוכרת, "שיכון לעולים ובתי חינוך של אגודת ישראל", תקבל בתמורה 38.5% מהשטח הבנוי

שיתוף הכתבה
רונן יפו, מנכ"ל דוניץ-אלעד (שי בראל)רונן יפו, מנכ"ל דוניץ-אלעד (שי בראל)

חברת דוניץ-אלעד חתמה על הסכם קומבינציה עם "שיכון לעולים ובתי חינוך של אגודת ישראל", להקמת פרויקט "נווה הדרים" במזרח ראשון לציון, המאפשרת קידום תכנון על קרקע של כ-30 דונם לשימושים מעורבים: מגורים, מסחר ותעסוקה. השטח - שרובו על קרקע פנויה ובחלקו יש מבנים נמוכים ומגרש חניה - ממוקם בשדרות ירושלים פינת יגאל אלון בראשון לציון.

בהתאם להסכם, חלקה של דוניץ-אלעד הוא 61.5% מהשטח, כאשר במסגרת הסכם הקומינבציה, יזכו "שיכון לעולים ובתי חינוך של אגודת ישראל", בתמורה של 38.5% מהשטח הבנוי. כעת דוניץ-אלעד מחזיקה במעל 60% מהמקרקעין, בין בקומבינציה ובין בבעלות, מה שמאפשר לה התחלה של תהליכי תכנון מול מוסדות התכנון. לפני העסקה החזיקה דוניץ-אלעד ב-15% מהשטח. את דוניץ-אלעד יצגה בעסקה עוה"ד לירון רוט ממשרד גינדי כספי ושות '.

רונן יפו, מנכ"ל דוניץ-אלעד: "בחתימה על עסקה זו, אנו מחזקים משמעותית את  פעילות החברה בראשון לציון אחת הערים המרכזיות והחשובות בישראל. אני סמוך ובטוח שבזכות שיתוף הפעולה ההדוק שלנו עם בעלי הקרקע , פרויקט "נווה הדרים" בראשון לציון מהווה המשך לפעילות הקבוצה בעיר, בין היתר בפרויקטים "קרית האמנים" ו"אורבן פארק ראשונים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דוניץ אלעדדוניץ-אלעדהסכם קומבינציהראשון לציון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...