אלוני חץ רכשה בניין משרדים בלונדון בכמעט מיליארד שקל

החברה הודיעה כי על רכישת Waterside House, המשמש כמטה העולמי של חברת Marks & Spencer הבריטית • הרווח התפעולי של הבניין כיום: 11 מיליון ליש"ט בשנה

שיתוף הכתבה
בניין משרדים בלונדוןבניין משרדים בלונדון

קבוצת הנדל"ן אלוני חץ הודיעה היום (ד') כי חתמה, באמצעות השותפות Brockton Everlast שבה היא חברה, על חוזה לרכישת בניין משרדים בלונדון, בסמוך לתחנת Paddington המרכזית, תמורת כ-220 מיליון ליש"ט, שהם כמיליארד שקל. הבניין, Waterside House, ממוקם על מגרש בשטח של כ-7 דונם, ושטח ההשכרה בו הוא 238 אלף רגל רבוע - כ-22 אלף מ"ר. הוא הוקם בשנת 2003.

בהודעת החברה נכתב כי הבניין מושכר כולו לחברת Marks & Spencer plc. – חברת ביגוד ומזון ידועה, ומשמש כמטה הראשי שלה. הבניין מניב לבעליו רווח תפעולי של 11 מיליון ליש"ט בשנה. חברת אלוני חץ מדווחת כי תקופת השכירות הנוכחית מול החברה המשכירה הוא עד חודש יוני 2023, וכולל אופציה הדדית לבעלים ולשוכר להאריך את התקופה ב-5 שנים נוספות עד לחודש יוני 2028 – בכפוף לעדכון מחיר השכירות במועד מימוש האופציה.

"בהנחה כי האופציה האמורה לעיל אכן תמומש על ידי מי מבין שני הצדדים, כי אז מוענקת לשוכר אופציה נוספת להאריך את תקופת השכירות למשך 20 שנים נוספות, שתחילתן ביוני 2028, בכפוף לעדכון מחיר השכירות בהתאם למנגנון האמור, ובמועד הארכת ההסכם - וכן אחת לכל חמש שנים במהלך התקופה הנוספת", ציינה החברה.

עוד נכתב בהודעת החברה לרשות לניירות ערך כי בתקופה הקרובה יעודכן מחיר השכירות הנוכחי בהתאם למחיר השוק, רטרואקטיבית מחודש יוני 2018, "וזאת בהתאם למנגנון המקובל בבריטניה". אנשי שותפות BE מעריכים כי מחיר השוק הנוכחי גבוה יותר ממחיר השכירות כיום.

קבוצת אלוני חץ פועלת בתחום הנדל"ן המניב, בישראל (באמצעות חברת הבת "אמות"), בארה"ב, בשוויץ ובבריטניה.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:נדל"ן מניבהרשות לניירות ערךאלוני חץBrockton Everlastנדל"ן בחו"ל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...