עולות לי-ם: מכרז הדיירים בארמון הנציב שמושך את חברות הנדל"ן הגדולות

בין החברות שצפויות למכרז ברחוב עולי הגרדום בי-ם שנפתח לאחרונה: אזורים, קרסו וצרפתי. כיום במתחם 51 דירות, וניתן יהיה לבנות כ-204 דירות חדשות. עורכי הדין שבחרו הדיירים: "מיקום הפרויקט לצד הצפיפות הנמוכה, מבטיחים שהדיירים יקבלו תמורות מצוינות"

שיתוף הכתבה
 מימין: עו״ד יניב לאור ועו״ד אריאל גבאי (דור פזואלו) מימין: עו״ד יניב לאור ועו״ד אריאל גבאי (דור פזואלו)

מכרז דיירים ברחוב עולי הגרדום בשכונת ארמון הנציב בירושלים, שנפתח לפני כשבוע וחצי, מעורר את סקרנותן של החברות הגדולות.  החברות שצפויות לגשת מכרז על קרקע בשטח 4 דונם הן אזורים, קרסו , אשדר , אי.יסי.אר, תדהר , צבי צרפתי ובניו, בית ירושלמי, האחים ישראל וקדמת היובל. 

מדובר במתחם ובו כיום 51 דירות בשלושה מבנים. המכפיל לפי מדיניות העירייה הוא 3.5-4, כך שיהיה ניתן לבנות כ-204 דירות על ארבעת הדונמים, צפיפות של 51 דירות, מצב הדירות הנכנס, לדונם. המכרז יצא ב-12 בספטמבר וניתן להגיש מועמדות עד לתאריך 26 בספטמבר (יום ה') בשעה 17:00. המכרז אינו כפוף לדיני המכרזים.

הדיירים בחרו את משרד עו״ד לאור גבאי, בבעלות יניב לאור ואריאל גבאי, המתמחה בייצוג דיירים בפינוי בינוי בירושלים.

מעו"ד יניב לאור נמסר: "שמחים להמשיך להוביל את ההתחדשות העירונית בירושלים ולקבל את האמון מבעלי הדירות, כדי לנהל עבורם מכרז יזמים שקוף ואמיתי שבו הם בחרו את היזמים. תפקידנו לנהל מו״מ שיניב לדיירים שלנו תוצאות מדהימות, כמו בכל המכרזים שלנו ששברו שיאים בירושלים, בדמות תוספת מ״ר משמעותית לדירות הבעלים מעבר לנהוג בשוק, לצד מפרט גבוה בפרויקט חדשני שישנה את פני השכונה". 

עו״ד אריאל גבאי, מסביר על האטרקטיביות של המתחם: "מיקומו של הפרויקט בשכונה לצד הצפיפות הנמוכה בשל גודל המתחם וכמות היחידות הקיימות, מבטיחים שלדיירים שלנו יהיה פרויקט פינוי בינוי ייחודי עם תמורות מסחריות ומשפטיות מצוינות".

לאחרונה משרד לאור-גבאי הוביל מכרז דיירים ברחוב אייזיק רמבה, גם בשכונת ארמון הנציב, שבו זכתה צבי צרפתי ובניו לבניית 216 דירות חלף 54 דירות, לאחר שהציעה לא פחות מ-40 מ"ר תוספת לדירה. בשכונה פועלות כבר בוני התיכון , שתוכניתה  ל-500 דירות במתחם הכולל את רחוב עולי הגרדום הומלצה לאחרונה על ידי הוועדה המקומית, ודוניץ-אלעד וגולדן סיטי שהגיעה לרוב הדרוש לבניית 250 דירות ברחוב קשאני.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ארמון הנציבשיכון ובינויקרסו נדל"ןמכרז דיירים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...