שנתיים בלבד אחרי הזכייה במכרז: אושרה תוכנית העיצוב של אדם שוסטר לבניית מגדל יוקרה במתחם דפנה

במתחם המורכב שנודע כ"בית קברות ליזמים", הצליחה החברה לאבן הדרך החשובה של אישור תוכנית עיצוב במהירות יחסית, וצופה כי היתר בניה מלא יונפק עד סוף 25'. במסגרת פרויקט יפונו 66 יח"ד בשלושה מבני "רכבת" וייבנו 201 דירות חדשות ייבנו במגדל בן 25 קומות לצד בניה מרקמית

שיתוף הכתבה
מנכ"ל החברה רועי ביינהורן על רקע הדמיית הפרויקט (עודד קרני, הדמייה: NQS)מנכ"ל החברה רועי ביינהורן על רקע הדמיית הפרויקט (עודד קרני, הדמייה: NQS)

פרויקט פינוי בינוי שמקדמת חברת אדם שוסטר במתחם דפנה במרכז תל אביב, עבר נקודת ציון משמעותית עם אישורה של תכנית העיצוב של הפרויקט על ידי מינהל ההנדסה של עיריית תל אביב. זאת, כשנתיים בלבד לאחר זכיית החברה במכרז הדיירים, ולאחר חתימתם של כלל בעלי הדירות על הסכמי הפינוי-בינוי. בחברה מעריכים כעת כי ניתן יהיה להגיע להיתר בניה עד סוף שנת 2025.

במסגרת הפרויקט צפויה אדם שוסטר להרוס שלושה מבני רכבת ותיקים הכוללים 66 דירות קיימות בכתובות דפנה 30, 32, 34 ובמקומן תבנה מגדל יוקרה בן 25 קומות וכן מבנה מרקמי בן 6 קומות, בהיקף כולל של 201 דירות חדשות. שטח המתחם שבו מקודם הפרויקט כ-6.5 דונם.


הדמיה של המגדל במתחם דפנה (NQS)

מתחם דפנה-ארלוזורוב הכולל 21 בנייני רכבת ותיקים ו-471 יח"ד קיימות. תוכנית ההתחדשות של מתחם דפנה-ארלוזורוב אושרה לפני כמעט עשור על ידי הוועדה המחוזית תל אביב. על פי התוכנית, בשטח התחום בין הרחובות ארלוזורוב מצפון, דרך נמיר ממזרח, שאול המלך מדרום ודפנה והנרייטה סולד ממערב ייהרסו המבנים ובמקומם יוקמו 1,434 דירות חדשות.

למעשה הוכרז המתחם כבר בשנת 2008 כמתחם המיועד לפינוי בינוי, אך מאז הפך לסמל לסחבת הרבה והקשיים המאפיינים את התחום, כאשר בחלוף 16 שנה עדיין לא החלה בנייה במקום, וזאת על אף ששורה של יזמים, בהם הגדולים והבכירים בישראל, משקיעים במקום את מיטב זמנם ומרצם ללא הועיל.

הקשיים המרובים אף הובילו חלק מהיזמים להרים ידיים ולצאת מהמתחם. כך עשתה למשל גם חברת נווה גד מקבוצת נכסים ובנין, שוויתרה לפני מספר שנים על שניים מהמתחמים (שאחד מהם, מס' 503, הוא זה המקודם כיום ע"י אדם שוסטר). בין היזמים שעדיין הפועלים כיום במתחם: תדהר , צמח המרמן ואזורים.

"האישור ניתן במהירות שיא"

עם זאת, נראה כי כרגע כלל המדדים המעורבים – הדיירים, היזמים והוועדה המקומית, מפנימים את לקחי הסתבכויות העבר, ולראיה, הזמן המחיר יחסית שבו אושרה תוכנית העיצוב של אדם שוסטר.

הפרויקט צפוי לכלול תמהיל דירות מגוון בטווח של 3 עד 6 חדרים, וכן דירות פנטהאוז. עוד צפוי הפרויקט לכלול בריכת שחיה, שירותי ספא, חדר כושר ושטחי גינון נרחבים בין הבניינים. את הפרויקט תכננו משרד האדריכלים הבינלאומי ODA מניו יורק שבבעלות האדריכל ערן חן יחד עם האדריכל גיל שנהב ממשרד כנען שנהב אדריכלים .

הדמיית פנים: IT סטודיוהדמיית פנים: IT סטודיו

עוה״ד שמלווים את הבעלים הם שמואל לכנר ועדי בן אנוש ממשרד נשיץ ברנדס אמיר , ומשרד עורכי הדין המייצג את החברה הוא מ. פירון ושות'.

רועי ביינהורן, מנכ״ל אדם שוסטר ומבעלי החברה, מסר ל" מרכז הנדל"ן : ״אנו שמחים על ברכת הדרך שנתנה עיריית תל אביב לתכנית העיצוב. תכנית העיצוב אושרה במהירות שיא, הודות לשיתוף פעולה מקצועי וצמוד של הצוות המקצועי בעירייה שהסכימו לעיצוב האייקוני שהציעו האדריכלים לפרויקט. חתמנו הסכם פינוי בינוי עם כל 66 בעלי הדירות בפרויקט בתוך זמן קצר. אנו נמשיך לקדם את הפרויקט לעבר היתר הבניה במהירות האפשרית וניצור מגדל על זמני שיוקם באחד המיקומים האטרקטיביים בעיר״.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מתחם דפנה-ארלוזורוב בתל אביבעיריית תל אביב-יפואדם שוסטררועי ביינהורןפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...