גבאי גייסה 112 מיליון מתוך 144 מיליון שקל בגיוס לסדרת אג"ח חדשה

החברה שבשליטת אלי גבאי השלימה בהצלחה את השלב המוסדי של הנפקת סדרת אג"ח חדשה. בעקבות ביקושי היתר שנרשמו, השלב המוסדי ננעל בריבית שקלית שנתית של 8.14%. השלב הציבורי של הנפקת האג"ח יתקיים מחר (ה')

שיתוף הכתבה
אלי גבאי, מבעלי קבוצת גבאי (באדיבות קבוצת גבאי)אלי גבאי, מבעלי קבוצת גבאי (באדיבות קבוצת גבאי)

חברת הנדל"ן גבאי מניבים ופיתוח, שבשליטת אלי גבאי, השלימה בהצלחה את השלב המוסדי של הנפקת סדרת אג"ח חדשה (טו') וגייסה 112 מיליון שקל מתוך ביקושים של כ-144 מיליון שקל. השלב הציבורי של הנפקת האג"ח יתקיים מחר (ה'). בעקבות ביקושי היתר שנרשמו בהנפקה, השלב המוסדי ננעל בריבית שקלית שנתית של 8.14% (המשקף מרווח של כ-3.6% מעל אג"ח ממשלתי במח"מ - משך חיים ממוצע,  דומה)

במסגרת ההנפקה, הציעה החברה למשקיעים איגרות חוב בריבית שקלית במח"מ של כ-3.14 שנים כאשר מועד הפירעון הסופי יהיה בחודש דצמבר 2029. אגרות החוב אינן מגובות בשעבודים. את ההנפקה הובילו אוריון חיתום ולצידם איפקס הנפקות.

בחודש שעבר, פרסמה חברת גבאי מניבים את תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה של שנת 2024, לפיהן סיימה החברה את המחצית הראשונה של שנת 2024 עם הכנסות בסך של כ-107 מיליון שקל; רווח גולמי בסך של כ-48 מיליון שקל ורווח נקי בסך של כ-18 מיליון שקל. ההון העצמי של החברה לסוף רבעון שני 2024 הסתכם בכ-457 מיליון שקל - המשקף יחס הון עצמי למאזן בשיעור של כ-35%, בניכוי התחייבויות לבעלי קרקע ומקדמות מרוכשי דירות.

בתחום המגורים, לחברת גבאי מניבים ופיתוח זכויות בפרויקטים בייזום למגורים הנמצאים בשלבים שונים של ביצוע ותכנון בהיקף כולל של כ-7,000 יחידות דיור (חלק החברה), בפרויקטים של התחדשות עירונית , מחיר למשתכן ועסקאות קומבינציה, כאשר לחברה עודפים הצפויים מפרויקטי ייזום למגורים בסך של כ-111 מיליון שקל עד לאמצע שנת 2026. בנוסף, לחברה זרוע מניבה עם 16 נכסים מניבים בשווי כולל של כ-813 מיליון שקל, המושכרים בשיעור תפוסה משוקלל של כ-98% עם NOI מייצג לשנה של כ-59 מיליון שקל. להערכת החברה, ה-NOI המייצג צפוי לעמוד החל משנת 2026 על כ-76 מיליון שקל, עם סיום ביצוע פרויקט SKY CENTER שהינו מרכז מסחרי ומשרדים ביהוד ובשטח של כ-15 אלף מ"ר.

אלי גבאי, מבעלי קבוצת גבאי : "אנו מודים לציבור המשקיעים על היענותו הגבוהה בהנפקה המוצלחת, המבטאת פעם נוספת את הבעת האמון של שוק ההון בחברה, בהנהלתה, בפעילותה העסקית ובחוסנה הפיננסי. תמורת ההנפקה תתמוך בהמשך יישום התוכנית העסקית להרחבת היקפי הפעילות של החברה, בדגש על תחום ההתחדשות העירונית. במהלך השנים האחרונות הגדלנו משמעותית את הפעילות בתחום ההתחדשות העירונית המהווה כיום את הפעילות המרכזית שלנו בפרויקטים היזמיים למגורים, ובכוונתנו להמשיך ולהאיץ פעילות זו גם בשנים הבאות. החברה בוחנת התרחבות באמצעות רכישת חברות ופרויקטים בתחום זה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גבאיגבאי התחדשות עירוניתאג"חהנפקה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...