רותם רוזן וצחי חג'ג' קונים קרקע בניו יורק ב-103 מיליון דולר

הרכישה – בין היתר באמצעות חברת הנדל"ן MRR, השייכת לרותם ולאיש העסקים ההודי אנאנד מהינדרה • העסקה כוללת 13 מגרשים במרכז מנהטן, בשטח 175 אלף רגל רבוע

שיתוף הכתבה

עוד רכישה לרותם רוזן בניו יורק – הפעם גם בעזרת צחי חג'ג', בעל שליטה ויו"ר דירקטוריון קבוצת חג'ג'. רוזן, שהגביר בשנים האחרונות את פעילותו בשוק הניו יורקי באמצעות חברת הנדל"ן MRR Thirteen Limited שבה הוא מחזיק לצד איש העסקים ההודי אנאנד מהינדרה, חבר לחג'ג' לטובת רכישת קרקע המתפרסת על פני 175 אלף רגל רבוע, תמורת 103 מיליון דולר.

העסקה כוללת רכישה של 13 מגרשים במרכז מנהטן, בסמוך לפינת רחוב 56 מזרח ושדרות לקסינגטון – כולל כמה שנמצאים במתחם גורדי השחקים היוקרתי Billionaires’ Row, דרומית לסנטרל פארק. על פי הדיווחים באתר הנדל"ן הידוע The Real Deal, הקרקעות יימכרו לשותפות הישראלית-הודית על ידי חברת הנדל"ן הטורקית Kiska Development, וזאת ככל הנראה על רקע הפיחות המתמשך בשער הלירה הטורקית. על פי הדיווחים, מחיר רגל רבוע בעסקה יהיה נמוך משמעותית מהמחיר בשוק, וזאת בשל הקשיים שאליהם נקלעה חברת הנדל"ן הטורקית, בעקבות הקשיים שחווה הכלכלה בטורקיה.

עבור רוזן, מנכ"ל אפריקה ישראל ארה"ב לשעבר, זוהי לא הרכישה הראשונה שבה הוא מעורב בניו יורק. ביוני 2018 דווח כי הוא מעורב בעסקה לרכישת מלון בדרום מזרח מנהטן – Hotel Indigo, תמורת כ-163 מיליון דולר. חברת MRR של רוזן ואנאנד העמידה לטובת העסקה, כך על פי הדיווחים, כ-100 מיליון דולר.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת חג'ג'צחי חג'ג'אפריקה ישראלנדל"ן בחו"לרותם רוזן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...