תמורת 56 מיליון שקל: מצלאוי מכרה לרוכש אחד 20 דירות בהוד השרון

מדובר בפרויקט תמ"א 38/2 הריסה ובנייה בשכונת מגדיאל הוותיקה במזרח הוד השרון. על פי ההסכם, 45% מהתמורה ישולמו לחברה בפריסה במהלך השנתיים הקרובות, והיתרה עם מסירת החזקה בדירות, שצפויה בסוף 27'

שיתוף הכתבה
סמי מצלאוי, יו"ר ובעלים חברת מצלאוי, על רקע הדמיית הפרויקט בהוד השרון (מגדלור מדיה, ארקאפקט)סמי מצלאוי, יו"ר ובעלים חברת מצלאוי, על רקע הדמיית הפרויקט בהוד השרון (מגדלור מדיה, ארקאפקט)

חברת מלצאוי הודיעה היום (ב') לבורסה על עסקת מכירה של 20 יחידות דיור (מתוך 25 יחידות המוצעות למכירה) בפרויקט יסוד המעלה, הוד השרון, בתמורה כוללת של 56 מיליון שקל. החברה סרבה לחשוף את זהות הרוכש. על פי תנאי ההסכם 45% מהתמורה ישולמו לחברה בפריסה במהלך השנתיים הקרובות ואילו היתרה, בשיעור של 55% מהתמורה, תשולם לחברה במועד מסירת החזקה ביחידות הדיור, אשר צפויה להיות בחודש אוקטובר 2027 

מצלאוי זכתה באוקטובר 2022 במכרז פומבי של חברת עמידר, החברה הלאומית לשיכון בישראל, להקמת פרויקט התמ"א 38/2 הריסה ובנייה מחדש, שבמסגרתו יוקם בניין בן 10 קומות ובו 39 יח"ד חדשות, במקום בניין קיים בן 3 קומות הכולל 14 יח"ד. הפרויקט ממוקם ברחוב יסוד המעלה 15 בצפון שכונת מגדיאל הוותיקה הממוקמת במזרח העיר.

בתחילתה השכונה התאפיינה בעיקר בבנייה צמודת קרקע לצד בניינים נמוכים, וכיום מקודמים בה פרויקטים של התחדשות עירונית שצפויים להוסיף לה אלפי דירות חדשות בבנייה רוויה, נבנים אזורי מסחר ובילוי חדשים, שטחי תעסוקה, ועוד. השכונה קרובה למגוון מוקדי מסחר, בילוי ומוסדות ציבור שכבר קיימים - בדרך רמתיים, בקניון שרונים, במתחם G ובמתחם אושילנד שבכפר סבא שכולם במרחק דקות נסיעה מהשכונה. השכונה גם קרובה לצירי תנועה מרכזיים כמו כביש 531, כביש 4 ,כביש 40 וסמוכה לתחנת רכבת ישראל - תחנת נורדאו.

לדברי מנכ"ל החברה, רו"ח גלעד אורן, "אנו שמחים על הבעת האמון של הרוכש בחברת מצלאוי . העסקה משקפת את הביקוש הגבוה שיש לדירות בשכונת מגדיאל בהוד השרון, המתאפיינת בנגישות גבוהה וקרבה לשלל מוקדי עניין. לאחרונה אנו חווים עלייה משמעותית בתנועה במשרדי המכירות בפרויקטים השונים של החברה הן של זוגות צעירים, משפרי דיור ומשקיעים המזהים הזדמנויות לרכישת דירות איכותיות בפרויקטים של החברה הממוקמים במקומות מבוקשים במרכז הארץ".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מצלאויהוד השרוןשכונת מגדיאלעמידרתמ"א 2/38
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...