מתכוננים למלחמה בחיפה: תאי שירותים יחויבו להיבנות בכל חניון תת קרקעי

על רקע העלייה בשיגורי הטילים מלבנון לעבר מפרץ חיפה והקריות, הכריזה עיריית חיפה על יוזמה חדשה ולפיה מבני מגורים, משרדים ומסחר שייבנו בעיר ויכללו חניונים תת קרקעיים, יחויבו לכלול שני תאי שירותים בכל קומת חניון

שיתוף הכתבה
צילום: דוברות עריית חיפהצילום: דוברות עריית חיפה

על רקע העלייה בשיגורי הטילים מלבנון על ידי חיזבאללה לעבר מפרץ חיפה והקריות, הכריז אתמול (ב') ראש עירית חיפה יונה יהב על יוזמה חדשה ולפיה בניינים חדשים שייבנו בחיפה ויכללו חניונים תת קרקעיים, יחויבו לכלול שני תאי שירותים בכל קומת חניון. מדובר הן על מבני מגורים והן על מבני משרדים או מסחר. 

היוזמה נועדה להבטיח שהחניונים יהיו מותאמים לשהייה ממושכת בזמן לחימה או במצבי חירום אחרים. לשם קידום היוזמה יפעל מינהל ההנדסה בעיר להכנת סעיף חדש שיתווסף לתקנוני התב"עות בחיפה, אשר יחייב את דרישת השירותים כבר בשלב קבלת היתר הבנייה.

צעד זה מצטרף לשורת צעדים נוספים אותם מובילה העירייה על מנת לחזק את מוכנותה ובטיחותה בשעת חירום, דוגמת הכשרת חניונים תת קרקעיים מרובי קומות כמחסות המוניים ועוד. בתוך כך הוגדרו ברחבי העיר 16 חניונים פרטיים שאושרו על ידי פיקוד העורף בבניני מסחר ומשרדים. בחניונים אלו ישנו גנרטור, חיבור לחשמל ומים ואפילו רשת Wifi. 

ראש עיריית חיפה, יונה יהב: "הוספת תאי השירותים בכל חניון תת קרקעי נועדה לספק פתרון הכרחי במקרה של שהייה ממושכת במקלטים זמניים, תוך שמירה על רווחת התושבים. עיריית חיפה תמשיך לפעול בכלל הכלים העומדים לרשותה, במטרה להבטיח לתושבי חיפה את רמת המוכנות הגבוהה ביותר במצבי חירום".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:חיפהחרבות ברזלחניונים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...