530 דירות חדשות במקום 110: אושרה להפקדה תוכנית פינוי-בינוי גדולה של דמרי באשדוד

התוכנית ברובע ה' בעיר שמקודמת בשיתוף עיריית אשדוד, מתפרשת על 38 דונם וכוללת בניית 2 מגדלים עד 36 קומות ועוד 3 מבנים בני 9 קומות. 160 מהדירות יהיו קטנות. בנוסף יוקמו בי"ס יסודי, גני ילדים, בית כנסת וקופת חולים

שיתוף הכתבה
הדמיה של התוכנית באשדוד ( גיל מינסטר אדריכלים)הדמיה של התוכנית באשדוד ( גיל מינסטר אדריכלים)

הוועדה הארצית לתכנון ולבנייה של מתחמים מועדפים לדיור ( ותמ"ל ), בראשות נתן אלנתן, אישרה להפקדה היום (ג') תוכנית להתחדשות עירונית ברובע ה' באשדוד. התוכנית, המקודמת על ידי עיריית אשדוד והיזם י.ח. דמרי, הינה על שטח כולל של 38 דונם, והיא ממוקמת במתחם אחד העם ברובע ה' וגובלת ברחובות הרצל, שמואל הנגיד, ואחד העם. התוכנית נערכה ע"י גיל מינסטר אדריכלים.

התוכנית שתקודם במסגרת פינוי-בינוי, כוללת הריסה של 2 בנייני שיכון ותיקים הכוללים 110 יחידות דיור, כשבמקומם ייבנו  2 מגדלים עד 36 קומות, לצד 3 מבנים בני 9 קומות שישלבו קומה מסחרית. בסך הכול מדובר על 532 יחידות דיור חדשות כשמתוכן כ-160 יוקצו לטובת דירות קטנות. בנוסף ליחידות הדיור, התוכנית מקצה שטח לטובת הקמת בית ספר על יסודי הכולל 42 כיתות, גני ילדים ומעונות יום, בית כנסת ומבנה קופת חולים. 

התכנית הינה חלק ממהלך אסטרטגי של עיריית אשדוד להתחדשות הרובעים הוותיקים בעיר ולחיזוק שדרות הרצל כציר עירוני ראשי, מעורב שימושים הכולל תוספת משמעותית של מגורים, תעסוקה ומסחר בהתחדשות עירונית. מדובר בתוכנית השנייה המופקדת בוותמ"ל מתוך 4 תוכניות להתחדשות עירונית בעיר המקודמות בוועדה, מתוכן 3 מכוונות להתחדשות שדרות הרצל.

 יו"ר הוותמ"ל נתן אלנתן: "שמחים על השותפות עם עיריית אשדוד, לחידוש וחיזוק המרכז הוותיק של העיר. אלפי יחידות הדיור החדשות, המסחר והתעסוקה שאנחנו מקדמים כעת ישנו את אשדוד ללא היכר, ויובילו אתה בכיוון הנכון של הסתמכות על תחבורה ציבורית איכותית והתחדשות עירונית המחזקת את הערים הוותיקות".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ותמ"לאשדודעיריית אשדודי.ח דמריהתחדשות עירוניתמטה התכנון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...