י. ח. דמרי צפויה להיכנס לראשונה למדד תא 35 על חשבון אלקטרה

מניות חברת הנדל"ן למגורים י.ח. דמרי צפויות להיכנס בנובמבר הקרוב למדד הדגל של הבורסה בתל אביב, כך עולה מניתוח שערך כלכליסט. דמרי צפויה להיות חברת הנדל"ן למגורים היחידה במדד. נכון להיום עומד שווי החברה על כ-6.58 מיליארד שקלים

שיתוף הכתבה
יגאל דמרי (רועי טפר)יגאל דמרי (רועי טפר)

מניות חברת הנדל"ן למגורים י.ח. דמרי צפויות להיכנס בנובמבר הקרוב למדד הדגל של הבורסה בתל אביב - מדד תל אביב 35, העוקב אחר המניות של 35 החברות בעלות השווי הגבוה ביותר הנסחרות בבורסה, בהן הבנקים הגדולים וחברת "טבע". כך עולה מניתוח שערך עיתון "כלכליסט" ופורסם היום (א'). זו הפעם הראשונה שמניותיה של דמרי יכללו במדד זה, והיא צפויה להיות חברת נדל"ן המגורים היחידה במדד.

כניסת דמרי למדד תל אביב 35 באה בעקבות נשירתה ממנו של חברת אלקטרה, ולאחר שהנפקת המניות למוסדיים בהיקף של 350 מיליון שקל שביצעה דמרי בתחילת החודש , שיקף לה שווי שוק גבוה מזה של מנורה מבטחים ושל אלוני חץ – שתי מתחרותיה על המשבצת היוקרתית. נכון להיום עומד שווי החברה על כ-6.58 מיליארד שקלים.

למדד ת"א 125 העוקב אחרי 125 המניות בעלות השווי השוק הגבוה ביותר הנסחרות בבורסה, ייכנסו גב ים ומניית עמרם ( עמרם אברהם ) שהונפקה רק השנה. מגדלי התיכון לעומת זאת תצא ממדד זה. למדד ת"א-צמיחה ייכנסו אפי קפיטל , אספן גרופ , קנדה גלובל ורני צים ויצאו לוינסקי עופר וטריא.

למדד הנדל"ן הכולל את כל מניות הנדל"ן  ייכנסו אפי קפיטל - שגם כן הונפקה השנה, גב ים, דיסקונט השקעות - בעלת השליטה בנכסים ובנין, עמרם וקנדה גלובל - שלד בורסאי של ברק רוזן ואסף טוכמאייר, שאדם נוימן רכש השנה 30% מהונה. למדד נדל"ן מניב, הכולל את 15 חברות הנדל"ן המניב שבבעלותן היקף הנכסים המניבים בישראל הגבוה ביותר, במונחי שווי הוגן, ייכנסו גם כן גב ים, דיסקונט השקעות וחברת הדיור המוגן רבד. למדד ת"א בנייה הכולל את חברות הבנייה ייכנסו גם כן אפי קפיטל ועמרם ( עמרם אברהם ).


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:י.ח דמריהבורסה בתל אביבאפי קפיטלאספן גרופרני ציםמדד ת"א-125אלקטרה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...