אפקון תבנה את בניין C בקמפוס הכשרת היישוב ב-249 מיליון שקל

הכשרת היישוב התקשרה בהסכם עם אפקון בנייה להקמת המגדל בבני ברק, שיכלול 49 קומות מעל 4 קומות מרתף וקומת מסחר • משך הבנייה - 42 חודשים

שיתוף הכתבה
עופר נמרודי, ישראל רייףעופר נמרודי, ישראל רייף

הקמת המגדל השלישי בקמפוס הכשרת היישוב בבני ברק, מגדל C, יוצאת לדרך: חברת הכשרת היישוב התקשרה לאחרונה בהסכם עם חברת אפקון בנייה, לפיו האחרונה תקים את המגדל השלישי במתחם – מגדל בן 49 קומות, מעל 4 קומות מרתף וקומת מסחר. העבודות לא כוללות עבודות גמר, ולא כוללות עבודות ביסוס, שכבר בוצעו. מועד תחילת העבודות נקבע לחודש יוני 2019, והקמת הפרויקט צפויה להסתיים תוך 42 חודשים. עלותו: כ-249 מיליון שקל.

קמפוס הכשרת היישוב הינו פרויקט המוקם על שטח הידוע כ"מתחם ארגמן", אשר שוכן על ציר ז'בוטינסקי במרכז העסקים BBC בבני ברק, ויכלול שלושה מגדלים: מגדל C, לגביו נחתם הסכם ההקמה עם אפקון, אשר יכלול שטחי משרדים בהיקף של כ-60,000 מ"ר ומתוכם חלקה של הכשרת היישוב הוא כ-46,800 מ"ר; מגדל A בן 40 קומות, שמתוכו לחברה כ-13,000 מ"ר שטחי משרדים, 130 חנויות המשווקות למכירה ו-1,800 מ"ר שטחי מסחר המיועדים להשכרה. הקמת מגדל A, שמתבצעת במסגרת קבוצת רכישה , נמצאת בשלבי סיום, ואכלוסו צפוי להתחיל ברבעון השלישי של שנת 2019; מגדל B, המצוי בשלבי בתכנון ומיועד לשמש כבניין רפואי, מציע שטח כולל של כ-50,000 מ"ר, מהם כ-14,000 מ"ר מיועדים למרפאות וכ-36,000 מ"ר למרכז גריאטרי שיכלול כ-1,000 מיטות. כ-3,000 מ"ר במגדל מיועדים למסחר, ויהיו בו גם 600 מקומות חניה. 

עופר נמרודי, מנכ"ל הכשרת היישוב : "קמפוס הכשרת היישוב, הממוקם בלב אזור הביקוש BBC, הינו פרויקט דגל שלנו. אנו שמחים על ההתקדמות בהתאם לאבני הדרך שנקבעו לפרויקט - חתימה על ההסכם ותחילת העבודות להקמת מגדל C במקביל לסיום העבודות במגדל A. הקמפוס היוקרתי הינו אחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים שאנו שוקדים על פיתוחם, אשר צפוי לתרום, עם השלמתו, לגידול משמעותי בנכסים המניבים ובתוצאות הכספיות של קבוצת הכשרת היישוב. 
אנו שמחים על ההזדמנות לשתף פעולה עם קבוצת אפקון, אשר נהנית ממוניטין ומניסיון מוכח ורב שנים בהקמת פרויקטים רחבי היקף, ובטוחים שלשילוב הכוחות בין הכשרת היישוב לבין אפקון תהיה תרומה משמעותית להצלחת הפרויקט". 

ישראל רייף, יו"ר אפקון החזקות : "אנו שמחים לשתף פעולה בפרויקט חשוב ואסטרטגי זה עם הכשרת היישוב , שהינה לקוח איכותי ובעל איתנות פיננסית. זכיית אפקון בפרויקט זה, בהמשך ישיר לפרויקטים המשמעותיים שבהם זכתה לאחרונה, הינה הבעת אמון נוספת בחברה ומשקפת את מיצובה כאחת מחברות התשתית והמערכות הגדולות והמובילות במשק".

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אפקוןישראל רייףעופר נמרודיהכשרת הישוב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...