תוכנית "תפרי נווה צדק": מגרש להקמת 10 יח"ד נמכר ב-18 מיליון שקל

זהו המגרש הראשון שנמכר בתחומי התוכנית, המיועדת לחדש ולשמר את האזור הצפון-מזרחי של שכונת נווה צדק ההיסטורית • הזוכה במכרז: חברת דן (ב.ע) נדל"ן בע"מ

שיתוף הכתבה
 קרדיט שאטרסטוק קרדיט שאטרסטוק

תוכנית "תפרי נווה צדק צפון-מזרח" מתחילה להתקדם: שלשום (ב') נסגר מכרז לחכירת 255 מ"ר בשכונת נווה צדק, בתחומי התוכנית הכוללת לאזור זה של השכונה ההיסטרית – תוכנית החולשת על כ-35 דונם במתחמים שונים, ומיועדת להאיץ את החידוש של השכונה, תוך שמירה על צביונה המיוחד ועל המראה ההיסטורי שלה.

במגרש שהוחכר, במסגרת מכרז של רשות מקרקעי ישראל , זכתה חברת דן (ב.ע) נדל"ן בע"מ, אשר תשלם על הזכייה כ-18 מיליון שקל – מהם כ-225 אלף שקל הוצאות פיתוח. למכרז הוגשו 14 הצעות, במחיר ממוצע של 10.8 מיליון שקל, בעוד מחיר המינימום עם פתיחת המכרז היה כ-5.4 מיליון שקל.

הבנייה במגרש זה כוללת הגבלות ותנאים רבים, כחלק מניסיונה של עיריית תל אביב – היוזמת את תוכנית "תפרי נווה צדק" – לשמר את אופייה הייחודי של השכונה. כחלק מהגבלות אלו תוכל החברה הזוכה לבנות במגרש 10 יחידות דיור לכל היותר, בתוספת חזית מסחרית במבנה. עם זאת, בפירוט התוכנית נכתב כי "בהתאם לניתוח הזכויות המקורב בתוכנית, ניתן יהיה לבנות עד 20 יח"ד".

תוכנית "תפרי נווה צדק צפון-מזרח" נמצאת באזור הגובל ברחוב יצחק אלחנן ובקצה שדרות רוטשילד (רחוב התלמי),ושטחה הכולל כ-35 דונם, כאמור, בכמה מתחמים. התוכנית גובשה כך שתשמור על מרקם הבנייה ההיסטורי, המאופיין בין היתר בבנייה נמוכה בתכסית גבוהה, ברחובות צרים ובגגות רעפים.

מתחם התוכנית יאופיין במגוון שימושים, החל במגורים וכלה במסחר, בבילוי, במשרדים ובמבני ציבור. בתיאורה נכתב כי "עירוב השימושים הקיים באזור זה מהווה פוטנציאל תכנוני רב ליצירת אזור אורבאני מרתק, אשר יספק מגוון שירותים לתושבי האזור בפרט ולתושבי העיר בכלל".

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלתוכנית תפרי נווה צדק צפון-מזרחחברת דןב.ע
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...