אלדר תקים את "מגדל אלדר" במתחם NEXT בחולון ב-400 מיליון שקל

החברה רכשה קרקע בשטח של 4.7 דונם בפארק העסקים החדש בעיר, לטובת הקמת המגדל • יהיה בן 22 קומות, ויכלול 30 אלף מ"ר שטחי משרדים ו-כ-4,000 מ"ר שטחי מסחר

שיתוף הכתבה
עדי דנה מנכל אלדר השקעותעדי דנה מנכל אלדר השקעות

חברת אלדר השקעות תקים את "מגדל אלדר" (Eldar Tower) במתחם NEXT, פארק העסקים החדש של חולון, בהשקעה של כ-400 מיליון שקל. החברה רכשה לפני כחודשיים קרקע בשטח של 4.7 דונם בפארק, באמצעות קבוצת רכישה , והיום הודיעה (ד') על הקמת המגדל החדש. 

המגדל יוקם בכניסה המזרחית למתחם העסקים ובצמוד לתחנת רחוב המרכבה ולתחנת הרכבת הקלה המתוכננת, על תוואי הקו הירוק. על פי התכנון, תתאפשר ממנו כניסה ישירה אל מתחם התחנה. המגדל יכלול כ-30 אלף מ"ר משרדים, כ-4,000 מ"ר שטחי מסחר ושלושה מרתפי חניה. הוא מתוכנן על ידי משרד האדריכלים מילוסלבסקי, בשיתוף מחלקת התכנון בעירית חולון, בדגש על נגישות הבניין ועל מקומו האטרקטיבי. מאלדר השקעות נמסר כי המחיר למ"ר במגדל יהיה החל מ-8,900 שקל למ"ר.
 
רו"ח עדי דנה, מנכ"ל אלדר השקעות, מספר כי "זיהינו את הפוטנציאל של המקום לפני כשנה, כשהשקנו את מתחם NEXT, ולכן החלטנו להעמיק את הפעילות באזור. כעת אנו עושים קפיצת מדרגה נוספת. היתרון הגדול של מגדל אלדר הוא מקומו, כבניין הראשון בכניסה לפארק העסקים של חולון. מקומה של הקרקע בחולון, בצמוד לכביש 4 ובשילוב הרכבת הקלה, הופכת את פארק העסקים החדש של חולון לאידיאלי עבור תושבי גוש דן, וגם עבור העובדים שיגיעו לעבוד בפארק מאזור השרון והשפלה. החברות שמגיעות לפארק נהנות כיום מתמיכה אדירה מצד עיריית חולון, שגם ממשיכה לפתח את הפארק, ומדיניות זו מובילה לביקושים גואים באזור".
 
לדברי אדריכל הפרויקט, גיא מילוסלבסקי: "המגדל יתחבר לגשר המגיע מכביש 4, בנקודה הקרובה ביותר לתחנת הרכבת הקלה העתידית. קונספט הבניין הוא לגשר על פערי הגובה הקיימים כיום בין רחוב המרכבה לשדרות ירושלים, כך שנוסעי הרכבת ייהנו מגישה נוחה יותר לתחנה. מקטע הבניין בפינת הרחובות הועצם על ידי שימוש בהפרשי הגובה הטבעיים במקום. במקטע הבניין לכיוון שדרות ירושלים, תיבָּנה חזית בת שלוש מסות שונות, על מנת ליצור תחושה של חיבור ועומק".

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת רכישהאדריכל גיא מילוסלבסקיהרכבת הקלהמגדל אלדרNEXTאלדר השקעותעדי דנה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...