419 דירות: צמח המרמן נכנסת לראשונה לתחום ההתחדשות העירונית

צמח המרמן נבחרה ע"י דיירים לבצע פרויקט פינוי-בינוי במתחם חיל הים בשכונת בת גלים בחיפה • חיים פייגלין: שכונת בת גלים תהיה כמו נווה שרת בצפון תל-אביב

שיתוף הכתבה
מנכ"ל חברת צמח המרמן - חיים פייגליןמנכ"ל חברת צמח המרמן - חיים פייגלין

חברת צמח המרמן שבבעלותו ובניהולו של חיים פייגלין נכנסת לראשונה לתחום ההתחדשות העירונית. החברה מקדמת פרויקט פינוי בינוי גדול בן 419 דירות בשכונת בת גלים בחיפה, במתחם חיל הים, לצד מבני ציבור ומוסדות חינוך. החברה הודיעה היום כי נבחרה ע"י הדיירים לבצע את הפרויקט וזהו פרויקט ההתחדשות העירונית הראשון של החברה שמתמחה בבנייה של בנייה למגורים ביזמות רגילה. 

צמח המרמן סייגה בדיווח נפרד לבורסה בת"א כי היא אכן קיבלה הודעת הדיירים בדבר בחירתה, אך טרם נפתח מו"מ בין דיירי המתחם לחברה לקראת חתימת הסכם להקמת הפרויקט.

מתחם חיל הים ממוקם בין בית החולים רמב"ם לבין תחנת הרכבת חיפה בת גלים אל מול הכניסה המערבית לנמל חיפה. הפרויקט מתוכנן לקום בשטח המשתרע על פני 15.5 דונם. לפי התוכנית שעשה משרד קנפו כלימור אדריכלים, 119 דירות קיימות ייהרסו ובמקומן יוקמו שני בניינים בני 25 ו-30 קומות ולצידם בניין בן 7 קומות.

בשכונת בת גלים אושרה ב-2017 תכנית התחדשות עירונית גדולה ע"י הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בחיפה – הכוללת כ-1,000 יח"ד במתחם חיל הים ובמתחם העלייה השנייה שבו ייבנו 660 דירות חדשות בבניינים בני 7-32 קומות, במקום 175 דירות ישנות שייהרסו.

לדברי מנכ"ל צמח המרמן חיים פייגלין, "ניתן להשוות את שכונת בת גלים לנווה שרת בצפון תל אביב, שעברה התחדשות עירונית וכיום אינה דומה לשכונה המוזנחת מלפני עשור. אנחנו מאמינים בחיפה ובשכונה הממוקמת במרחק הליכה מחוף הים, המרכז הרפואי רמב"ם, בסיסי חיל הים ותחנת הרכבת".

צמח המרמן דיווחה השבוע על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של השנה, מהן עולה כי החברה סיימה עם ירידה של 11% בהכנסות ל-128 מיליון שקל, והרווח הנקי הסתכם ב-10 מיליון שקל, לעומת 9 מיליון ש' בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הגולמי ירד קלות ברבעון ל-22.5 מיליון שקל והרווח התפעולי נותר על כ-15 מיליון שקל. החברה הודיעה על חלוקת דיבידנד בהיקף של כ-3.25 מיליון שקל בגין רווחי הרבעון.

עם הדוחות החברה דיווחה גם על מכירות הדירות ברבעון: בשלושה חודשים שהסבתיימו בסוף מרץ נמכרו 49 דירות בהיקף של כ-130 מיליון שקל, לעומת 44 דירות בהיקף של כ-91 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. מחיר דירה ממוצע עמד על 2.65 מיליון שקל לעומת 2.08 מיליון שקל לדירה ברבעון המקביל. צמח המרמן נמצאת בשלבי ייזום תכנון וביצוע שונים של 21 פרויקטים בהיקף כולל של 4,802 יחידות דיור ו-41,977 מ"ר שטחי מסחר ומשרדים, אשר מתוכם מוצעים כיום למכירה 1,777 יחידות דיור וכ-977 מ"ר שטחי מסחר.
 

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתצמח המרמןהוועדה המקומית לתכנון ובנייה חיפההבורסה בתל אביבחיים פייגליןשכונת בת גלים בחיפהפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...