שווקו 8 המכרזים ה"יתומים" של מחיר למשתכן

מדובר במכרזים בשכונת מורדות ארנונה, ששווקו לראשונה בחודש מרץ האחרון ונותרו ללא כל הצעות מיזמים • כוללים 778 יח"ד, 632 מתוכן במסגרת תוכנית מחיר למשתכן

שיתוף הכתבה
משה כחלוןמשה כחלון

כחודשיים לאחר הכישלון המהדהד שנרשם רגע לפני הבחירות הקודמות, שווקו בהצלחה המכרזים ה"יתומים" של מחיר למשתכן בשכונת מורדות ארנונה בירושלים. מדובר על שמונה מכרזים מתוך 11 בסך הכול, שנפתחו באמצע חודש מרץ ונותרו ללא כל הצעה. הם נפתחו שוב להגשת הצעות באמצע מאי, והפעם כעת נרשמו בכולם זוכים, בסכום של 15 אלף שקל לפחות למ"ר. מחיר המקסימום במכרזים עמד על סכום זהה לזה שניתן במכרזים הקודמים - 15,500 שקל למ"ר.

המכרזים שנסגרו כוללים 778 יחידות דיור בבנייה רוויה, מתוכן 623 יח"ד במסלול מחיר למשתכן והיתר בשוק החופשי. מרשות מקרקעי ישראל נמסר כי מחירי הדירות מבטאים הנחה של כ-14% ממחיר דירות דומות בשוק: המחיר ההתחלתי לדירת 85 מ"ר יעמוד על 1,660,038  שקל; המחיר ההתחלתי לדירת 100 מ"ר יעמוד על 1,924,938 שקל; המחיר ההתחלתי לדירת 120 מ"ר יעמוד על 2,278,137 שקל.

שכונת מורדות ארנונה היא שכונת מגורים חדשה בשטח של כ-260 דונם, שנמצאת ממזרח לשכונת ארנונה בירושלים ומקשרת בינה לבין שכונת תלפיות מזרח. חלק ממנה נמצא בתחום העיר וחלק אחר בתחום המועצה האזורית מטה יהודה. מלבד הבינוי למגורים, התוכנית מקצה שטחים לרווחת התושבים, כגון מוסדות חינוך וציבור ושטחים ציבוריים פתוחים, כיכרות, שבילים, דרכים ומתקנים הנדסיים.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מחיר למשתכןשכונת מורדות ארנונהרשות מקרקעי ישראלשכונת תלפיות בירושליםהמועצה האזורית מטה יהודה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...