מגוריט: מו"מ לרכישת 56 דירות מאוכלסות בפ"ת ב-130 מיליון שקל

קרן הריט תפעל להשלמת המו"מ בחודשים הקרובים • סיימה את הרבעון הראשון של 2019 ברווח של כ-18.5 מיליון שקל והכנסות משכירות של 2.5 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
מתי דב, מנכ"ל מגוריטמתי דב, מנכ"ל מגוריט

חברת מגוריט, קרן הריט המשקיעה בפרויקטים לשכירות לטווח ארוך, מנהלת משא ומתן לרכישת 56 יחידות דיור מאוכלסות במלואן בפתח תקווה תמורת 130 מיליון שקל. מתוך הסך הכולל, כ-15 מיליון שקל ישולמו כנגד הקצאת מניות של החברה למוכר והיתרה בסך כ-115 מיליון שקל תשולם למוכר במועדים שיוסכמו, אם יוסכמו, בין הצדדים.

מגוריט לא פירטה את זהות המוכר ומיקום הפרויקט המדויק, אך מציינת כי בכוונתה לפעול להשלמת המו"מ בחודשים הקרובים. היא מסייגת בדיווח לבורסה וכותבת כי אין כל ודאות שהחברה תתקשר בהסכם לרכישת הפרויקט או שתנאי הרכישה יהיו כפי שפורט.

רק לפני כחודשיים מגוריט דיווחה כי השלימה רכישת 11 יחידות דיור בפרויקט "הרצליה הילס" של החברות אזורים ועופר השקעות בהרצליה פיתוח, תמורת 27.6 מיליון שקל. הדירות נמסרו למגוריט מוכנות לאכלוס מיידי, והקרן תפעל להשכרתן בשוק החופשי. מדובר בפרויקט יוקרתי המשלב בין מתחמי מגורים, משרדים ותעסוקה, בסמוך למחלף הסירה שעל כביש החוף.

הקרן דיווחה גם כי השלימה רכישת בניין שלם בן 84 יחידות דיור בפרויקט "אלקטרה מול הנוף" בשכונת נווה דוד וכבר החלה באכלוס. הפרויקט כולל שלושה מגדלי מגורים בני 23 קומות כל אחד. 

מגוריט, בניהולו של המנכ"ל מתי דב, הוקמה בשנת 2016. לפי דוחות החברה לשנת 2018, הקרן מחזיקה בכ-250 יחידות דיור להשכרה והיא מעריכה כי תוסיף עוד 100 ב-2019. הקרן, בשיתוף קבוצת מנרב, זכתה בארבעה פרויקטים של חברת " דירה להשכיר " בראשון לציון, חולון, ירושלים ובאר יעקב להקמת כ-500 דירות להשכרה לטווח ארוך. מאז הקמתה הקרן רשמה הכנסות משכירות בהיקף 3.8 מיליון שקל ורווחים של 16.7 מיליון שקל (כולל שערוכים). את הרבעון הראשון של 2019 הקרן סיימה ברווח כולל של כ-18.5 מיליון שקל ועם הכנסות משכירות של 2.5 מיליון שקל.

החברה ציינה בדוחות כי עיקר הרווח שלה ברבעון הראשון נובע מתחילת האכלוס של מגדל המגורים בשכונת נווה דוד ברמלה, שבו השכירה כבר 48 דירות. דמי השכירות בגין פרויקט זה וכן מהשכרת הדירות בפרויקט הרצליה הילס בהרצליה פיתוח, צפויים להגדיל משמעותית את הכנסות השכירות של החברה. להכנסות הרבעון הראשון תרמו גם פרויקטים מניבים של מגוריט במרכז ירושלים וכן במגדל מידטאון בתל אביב, מרום נגבה ברמת גן, ומגדלי שיר בגבעת שמואל, המושכרים במלואם.

 
לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מגוריטמתי דב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...