הרצליה: אלה היזמים המובילים בהתחדשות עירונית בעיר

מדד ההתחדשות העירונית דירג השנה לראשונה את היזמים הבולטים ביותר ב-18 ערים שונות בישראל • החברה המובילה בהרצליה: רינובו בע"מ

שיתוף הכתבה

מדד ההתחדשות העירונית של מרכז הנדל"ן ומדלן התרחב השנה: מודל 2019-2018 מציג כמה וכמה דירוגים חדשים, וביניהם אחד הדירוגים המעניינים ביותר – דירוג היזמים המובילים לפי ערים. המדד, הנערך זו השנה השלישית ברציפות, כולל דירוגים מפורטים ב-18 ערים שונות, אשר מהם אפשר ללמוד בקלות מיהו היזם החזק ביותר ומיהי החברה החזקה ביותר בהתחדשות עירונית באותה העיר. פילוח חסר תקדים שכזה הופך את התמונה כולה לברורה עוד יותר.


החברה המובילה בתמ"א 38 בהרצליה היא רינובו בע"מ, שאחראית ל-18 פרויקטים בעיר מתוך 26 בסך הכול. שמונה מהפרויקטים של החברה בהרצליה כבר מאוכלסים, שישה נמצאים בהיתר בתנאים וארבעה בבקשה להיתר. אחרי חברת רינובו מדורגות החברות קרקע יציבה בע"מ (עם 19 פרויקטים בהרצליה) ו גלים חיזוק והשבחת מבנים (עם 12 פרויקטים בעיר).

הרצליה היא, מבחינות רבות, עיר הקיט האולטימטיבית של ישראל. עם חוף ים מדהים, מרינה יפהפייה ומתחמי בילויים הנפרסים לאורך כל הטיילת, זו העיר שנתפסת כעיר התיירות של גוש דן והשרון. אבל הרצליה היא גם מגורים, היא גם מיזמי נדל"ן והיא גם התחדשות עירונית . ובשנים האחרונות נראית התאוששות מרשימה בעיר מבחינה זו.

הרצליה, כפי שניתן לראות בדירוג 2019-2018 של מדד ההתחדשות העירונית, נהנית מביקוש לא מועט של יזמי נדל"ן לפרויקטים מסוג תמ"א 38 בתחומיה. לא במקרה זה כך: העיר התעוררה בשנים האחרונות מבחינה זו, ולמרות לא מעט קשיים נראה כי ישנה תזוזה מבחינה זו. גם העירייה, כך נראה, מבינה את חשיבות העניין, וכעת המטרה היא להמשיך ולהגדיל את נוכחות הפרויקטים הללו בעיר, לקראת הדירוג השנתי הבא.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מדד ההתחדשות העירוניתחוף הרצליה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...