משתלטים על ראש העין: גיא ודורון לוי יבנו עוד 35 דירות בעיר

החברה, שבונה כיום כ-1,000 יחידות דיור בשכונת פסגות אפק החדשה, זכתה במרכז נוסף של רשות מקרקעי ישראל • תשלם תמורת הקרקע 21 מיליון שקל, כולל הוצאות פיתוח

שיתוף הכתבה
depositphotosdepositphotos

ראש העין – בכל הכוח: חברת גיא ודורון לוי, שבונה לאחרונה בצורה מאסיבית בעיר המתפתחת, זכתה לאחרונה במכרז נוסף של רשות מקרקעי ישראל , להקמת 35 יחידות דיור נוספות בשכונת פסגת אפק, במתחם E.

שכונת הענק, אשר צפויה לכלול בסופן של העבודות יותר מ-13,500 יחידות דיור, נחשבת לעיקר פעילותה של החברה בעיר. עד היום השלימה החברה את בנייתן של כ-900 יחידות דיור חדשות בשכונה, שכבר מאוכלסות – במתחמים A ו-B, וכעת היא מתרכזת בבנייה בעיקר במתחם E, שיגיע לשלב השיווק בעוד כשלוש שנים, על פי ההערכות.

 

החברה בונה כיום יותר מ-1,000 יחידות דיור בקרקעות שונות בשכונה, רבים מהם במסגרת פרויקט מחיר למשתכן , אך המכרז האחרון שבו זכתה החברה בתחילת השבוע הוא פרויקט מגורים "רגיל", שאינו במסגרת מחיר למשתכן.

הצעת החברה במכרז עמדה על 11,725,557 שקל, ובתוספת הוצאות פיתוח של 9,641,379 מסתכמת הזכייה בכמעט 21 מיליון שקל. מדובר בשטח של 6,011 מ"ר לבנייה למגורים, שעליה תוכל להקים, כאמור, 35 יחידות דיור. למכרז הוגשו שלוש הצעות, וממוצע ההצעות עמד על 9,659,778 שקל – בעוד מחיר השומה עמד על 6,319,000 שקל ומחיר המינימום על פחות מ-4 מיליון שקל.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלמחיר למשתכןגיא ודורון לויתוספת יחידות דיורשומה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...