מנהלת פרויקט תכנון מטרו גוש דן: מתכננת הערים יעל סלומון

סלומון שימשה כמנהלת אגף סטטוטורי וסגנית מתכננת הוותמ"ל, ונבחרה במרכז של ועדת המכרזים בנציבות שירות המדינה • היא תיכנס לתפקידה בחודש אוגוסט הקרוב

שיתוף הכתבה
יעל סלומון יעל סלומון

עוד צעד בדרך לתחילת תכנונו של מטרו גוש דן: יעל סלומון בת ה-46, ששימשה בתפקידה האחרון כמנהלת אגף סטטוטורי וסגנית מתכננת הוועדה למתחמים מועדפים לדיור (הוותמ"ל) במִנהל התכנון, נבחרה למנהלת פרויקט תכנון המטרו במנהל. הבחירה נעשתה במסגרת מכרז שנערך על ידי ועדת המכרזים של נציבות שירות המדינה. סלומון תיכנס לתפקידה בחודש אוגוסט הקרוב.

מתכננת המטרו הנבחרת תבשימשה, לפני תפקידיה בוותמ"ל, כמנהלת תחום בכיר לתכנון ארוך טווח במנהל התכנון. בתפקיד זה הייתה סלומון אחראית על ניהול וקידום התכנון הארצי במסגרת תוכנית המתאר הארצית המשולבת תמ"א 35 , וכן על עריכת מסמכי מדיניות לטווח הארוך. היא בעלת תואר MA בגאוגרפיה ותכנון ערים מהאוניברסיטה העברית ירושלים, ו-BA בגאוגרפיה ובפיתוח סביבתי מאוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע. 

במסגרת תפקידה תהיה אחראית סלומון על ניהול בלעדי של תכנון פרויקט המטרו, ובכלל זה תיאום וסנכרון מול מהנדסי הוועדות המקומיות לאורך תוואי המטרו וכן עם המתכננים מטעם משרד התחבורה. זאת, במטרה להבין את הצרכים השונים העולים מהשטח וליצור את האפשרות לתת מענה לצרכים אלו בתכנון המתגבש. כמו כן, היא תהיה אחראית על עמידה בלוחות הזמנים שאליהם התחייב מנהל התכנון ובלוחות הזמנים הקבועים לעבודת הוועדה לתשתיות לאומיות בחוק. 

המטרו של גוש דן צפוי לכלול שלושה קווים: האחד, M1, באורך של 76 ק"מ מרעננה בצפון ועד רחובות בדרום; השני, M2, באורך של 31 ק"מ, מתל אביב שבמערב ועד ראש העין שבמזרח; השלישי, M3, באורך של 40 ק"מ, מהרצליה בצפון ועד בת ים בדרום.

לכתבה מורחבת על המטרו המתוכנן לחצו כאן.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יעל סלומוןמטרוותמ"לתב"ע
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...