פינוי צריפין: 5,800 מ"ר מסחר בשכונת הנרקיסים עבור 41.2 מיליון שקל

דונה שי נכסים זכתה בשני מכרזי רשות מקרקעי ישראל על השטחים, שיוקצו לטובת שטחי מסחר ומשרדים בשכונה החדשה בראשון לציון • זהו הפרויקט הראשון של החברה בעיר

שיתוף הכתבה
קרדיט Depositphotosקרדיט Depositphotos

נראה כי פרויקט פינוי צריפין תופס בימים האחרונים תאוצה, עם כמה וכמה מכרזים זוכים ותוכניות שמקודמות - וכעת הושלם עוד שלב בדרך להתהוותן של שכונות המגורים שיוקמו על שטח הבסיס המפונה: חברת דונה שי נכסים זכתה השבוע בשני מכרזים לשטחי מסחר ומשרדים בתחומי שכונת הנרקיסים המוקמת בימים אלו בשטח. 

מדובר במכרזים נפרדים לשני שטחים בני כ-5,800 מ"ר, אשר אמורים לשמש את תושבי השכונה החדשה, כשזו תקום. מחיר השומה לשטח הראשון עמד על 6.31 מיליון שקל, ואילו החברה הציעה עליו סכום של 7.777 מיליון שקל; מחיר השומה לשטח השני עמד על 6.44 מיליון שקל, ודונה הציעה עליו סכום דומה – למרות שהוא השטח הגדול יותר. בשני השטחים תידרש החברה לשלם גם הוצאות פיתוח, בסך כולל של כ-25.5 מיליון שקל, כך שההצעה על שני השטחים יחד מגיעה לסכום של כ-41.2 מיליון שקל.

חברת דונה שי נכסים זכתה למעשה במכרז הראשון שלה בעיר ראשון לציון. לאחרונה זכתה במכרזים רבים של רשות מקרקעי ישראל במסגרת תוכנית מחיר למשתכן , בעיקר בחריש ובראש העין. החברה עוסקת בין היתר גם בנדל"ן מסחרי, כך שהמרכז בשכונת נרקיסים תואם את תחומי העיסוק שלה.

שכונת נרקיסים עצמה, בשטח השיפוט של עיריית ראשון לציון, נמצאת בחלקו הדרומי של בסיס צריפין, ובסמוך לשכונות המזרחיות של העיר. על פי התכנון אמורים לקום בה 70 אלף מ"ר של שטחי מסחר ותעסוקה, מתוך 170 אלף מ"ר בסך הכול בשטחי התוכנית. בשכונה ייבנו כ-4,000 יחידות דיור חדשות, ולצד שכונת הנוריות, המתוכננת לקום בסמוך אליה, ייבנו על שטח בסיס צריפין כ-7,600 יחידות דיור חדשות.

כאמור, פינוי בסיס צריפין תופס תאוצה לאחרונה. צפו בווידאו מטעם דוברות משרד הביטחון המציג את עבודות הפינוי:

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלמחיר למשתכןנדל"ן מסחרישכונת נרקיסים בראשון לציוןשומהדונה שי נכסים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...