עוד פרויקט פינוי-בינוי לאאורה ביהוד – במתחם גדול ברחוב ויצמן

מדובר בפרויקט פינוי-בינוי שחל, לפי שעה, על ארבעה מבנים ישנים בני 54 יחידות דיור • החברה פועלת לצירוף עוד 7 בניינים למתחם, כדי לבנות בו 550 יח"ד חדשות

שיתוף הכתבה
יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלים אאורהיעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלים אאורה

חברת אאורה הודיעה לאחרונה כי נבחרה לבצע פרויקט פינוי-בינוי במתחם רחוב ויצמן 22-16 ביהוד. המתחם הוא חלק ממתחם גדול של כ-25 דונם, שבו מתכוונת לקדם החברה הקמה של 550 יחידות דיור. לפי שעה, היא נבחרה לקדם פינוי-בינוי בארבעה בניינים בני 54 יחידות דיור בסך הכול.

החברה מסרה בהודעתה לרשות לניירות ערך כי פרויקט הפינוי-בינוי יתבצע על סמך תוכנית בניין עיר שבכוונת החברה לקדם בשיתוף עיריית יהוד-מונוסון. "הקמת הפרויקט במתחם כפופה, בין היתר, לכך שייחתמו חוזים פרטניים עם כל אחד מהדיירים במתחם, ולאישור תוכנית בניין עיר מתאימה".

אאורה נמצאת בימים אלו במשא ומתן עם עוד שבעה בניינים סמוכים במתחם, במטרה לבצע פינוי-בינוי כולל ל-11 מבנים בני 146 יחידות דיור, שבמקומם ייבנו מבנים בני 14 קומות שיכללו 550 יחידות דיור. כמו כן, מתכננת החברה להקים במקום מבני ציבור ושטחים ציבוריים. 

המתחם שברחוב ויצמן נמצא לא רחוק מאחד מהפרויקטים המרכזיים של החברה כיום, פרויקט הגנים התלויים ביהוד-מונסון, שכולל הקמה של קרוב ל-900 יחידות דיור, גם כן במסגרת פינוי-בינוי. 
נוסף על כך, מקדמת החברה את פרויקט "מתחם אשכנזי" בעיר, שבמסגרתו יפונו 114 יח"ד וייבנו במקומן כ-460 יח"ד חדשות בשבעה מבנים.

בתוך כך אושרה להפקדה תוכנית מתחם א' בפרויקט להתחדשות עירונית ברחוב ההסתדרות בגבעתיים – תוכנית שמקדמת אאורה מאז התקבלה התב"ע בשנה האחרונה. התוכנית אושרה להפקדה על ידי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה גבעתיים.

מתחם א' הוא המתחם הראשון מבין כלל המתחמים בתוכנית ההסתדרות אשר אושרו להפקדה, ויוקמו בו 164 דירות חדשות במקום 60 הדירות הקיימות בו כיום. 

יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלים אאורה : "אנו שמחים על הזכות שניתנה לנו להוביל את תהליכי ההתחדשות בכל מרכזי הערים בישראל, ובעיר גבעתיים בפרט. הפרויקט צפוי להעניק מראה חדש למתחם, להעניק דירות מגורים מחודשות לתושבים הותיקים וכן לשלב אוכלוסיות חדשות וחזקות בביינים החדשים. אנו שמחים גם על הבחירה בנו לקידום פרויקט התחדשות עירונית נוסף ביהוד, ומבינים את הפוטנציאל שיש לעיר, שהפכה להיות אזור ביקוש משמעותי לאוכלוסייה מהאזור ומגוש דן בכלל. אאורה תבנה מתחמים גדולים שיצרו קהילה איכותית לצד תנאי מגורים ברמה גבוהה, שטחים ירוקים ומבני ציבור".

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אאורהיעקב אטרקצ'ייחידות דיור חדשותתב"עמתחם אשכנזיפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...