דה לסר: "מנהלים מו"מ להקמת בניין משרדים שיושכר לעיריית ניו יורק"

הבניין המתוכנן יוקם מעל בניין קיים בבעלות החברה בברוקלין, וישתרע על פני 275 רגל רבוע • דמי השכירות השנתיים שתשלם העירייה: עד כ-20 מיליון דולר

שיתוף הכתבה
דה לסר: "מנהלים מו"מ להקמת בניין משרדים שיושכר לעיריית ניו יורק"דה לסר: "מנהלים מו"מ להקמת בניין משרדים שיושכר לעיריית ניו יורק"

חברת דה לסר הודיעה היום (ה') לרשות לניירות ערך כי נבחרה לנהל משא ומתן עם עיריית ניו יורק לבנייה ולהשכרת בניין משרדים חדש במרכז ברוקלין. מדובר, על פי התכנון, בבניין בשטח של כ-275 אלף רגל רבוע, שיוקם בצמוד לבניין קיים שנמצא בבעלותה של חברת דה לסר ומעליו, ב-Fulton Street 2440. הבחירה בחברה היא לתקופה קצובה – עד אוגוסט 2025, עד מסירת המשרד לעירייה או במועד מוקדם יותר שיוסכם על ידי שני הצדדים.

ההסכם הוא לבניית בניין משרדים בן 5 קומות, ותוספת של שלוש קומות למבנה ב-Fulton Street 2440, כך שבסך הכול ישתרעו שני הבניינים על שטח של כ-325 אלף רגל רבוע. כ-50 אלף רגל רבוע מתוך אלו מיועדים להשכרה לחוכרים פרטיים, והשאר יוחכרו לעירייה. החברה תישא בכל עלויות הבנייה, כולל התאמת המבנים לדרישות העירייה, תתחייב תתחייב להתחיל בעבודות הבנייה לא יאוחר מאפריל 2022 ולסיים את הקמת השלד והמעטפת של הבניין החדש והקומות הנוספות לא יאוחר מדצמבר 2023.

תקופת השכירות תהיה ל-21 שנים. דמי השכירות השנתיים שתשלם העירייה לחברת דה לסר יעמדו על כ-13.6 מיליון דולר בכל אחת משלוש השנים הראשונות לשכירות. בשנה הרביעית יועלה התעריף ב-10%, וכך יקרה שוב אחת לחמש שנים – ועד לסכום של כ-19.9 מיליון דולר בכל אחת משלוש השנים האחרונות לתקופת השכירות.

המבנה הקיים שלצידו ומעליו ייבנה הנכס החדש נקנה על ידי חברת בת של דה לסר בפברואר 2015, תמורת 41 מיליון דולר. המבנה כולל בית ספר, משרדים ומגרש חניה, בשטח בנוי של כ-110 אלף רגל רבוע, ומניב לחברה רווח תפעולי שנתי של כמיליון דולר. באפריל 2016 אישרה עיריית ניו יורק את "התוכנית הקהילתית של מזרח ניו יורק", אשר כללה גם את הגדלת זכויות הבנייה בבניין זה. בחברת דה לסר מדגישים כי תוכניות הבינוי הסופיות במקום, כפי שצוינו כאן, עשויות להשתנות ולהתעדכן בהמשך.

חברת דה לסר היא חברה אמריקאית העוסקת בעיקר בנדל"ן מניב, ונמצאת בבעלותו של אברהם דה לסר. החברה מנפיקה אג"ח בבורסה בתל אביב, ועשתה זאת לראשונה בשנת 2008.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךהנפקת אג"חעיריית ניו יורקדה לסראברהם דה לסר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...