מתחם חסן ערפה בתל אביב: עוד שטח נמכר – ב-211 מיליון שקל

הזוכות – אקרו נדל"ן והפניקס, שניגשו למכרז יחדיו • מדובר ב-2,626 מ"ר שעליהם ניתן להקים נכון להיום 23 אלף מ"ר בנוי • לאקרו נדל"ן מתחמים נוספים בסמוך

שיתוף הכתבה
מתחם חסן ערפה בתל אביב: עוד שטח נמכר – ב-211 מיליון שקלמתחם חסן ערפה בתל אביב: עוד שטח נמכר – ב-211 מיליון שקל

התחדשותו של מתחם חסן ערפה בתל אביב נמשכת: החברות אקרו נדל"ן והפניקס (חברת הביטוח) זכו לאחרונה במכרז לרכישת 2,626 מ"ר במתחם המבוקש הסמוך לרחוב יצחק שדה, תמורת הצעה של 211.2 מיליון שקל. מדובר במגרש שנמצא בצומת הרחובות מנחם בגין, יצחק שדה, קרליבך ולינקולן, שבו יקימו השתיים מגדל תעסוקה.

במגרש שנרכש על ידי השתיים תב"ע תקפה המאפשרת הקמה של 23 אלף מ"ר, והפוטנציאל הוא להקמה של 28 אלף מ"ר למגורים ותעסוקה – על פי תוכנית תא/5000 של העיר תל אביב. על פי התכנון, ייבנה במקום מגדל שרובו ייועד למשרדים, ומיעוטו למגורים: לצד שטחי התעסוקה הוא יכלול גם 45 יחידות דיור.

מדוברות רשות מקרקעי ישראל נמסר כי ההצעה של אקרו נדל"ן והפניקס לא הייתה הגבוהה ביותר שהוגשה במכרז: חברת רויאל בנייני יוקרה הגישה הצעה גבוהה מזו של השתיים, אך היא נפסלה "לאור הודעת מנפיק הערבות כי הערבות שהוגשה במסגרת המכרז מעולם לא הונפקה על ידו", כך לשון הודעת רמ"י.

עבור אקרו נדל"ן זהו המגרש השלישי במספר שהיא שמה עליו את ידו במתחם חסן ערפה. בימים אלו היא עמלה על הקמת מגדל אקרו נדל"ן במקום, שיתנשא לגובה של 31 קומות, ועל הקמת מגדל אלפא, בן ה-30 קומות. החברות רובינשטיין, אורבן נדל"ן ו-וויי בוקס מקימות גם הם מגדלים שונים במתחם, שהולך ומתחדש בקצב יפה.

מתחם חסן ערפה נמצא בין דרך בגין, רחוב יצחק שדה, רחוב המסגר ורחוב דוד חכמי, באזור אשר מוגדר כמע"ר הדרומי של תל אביב. עד לתחילת תנופת ההתחדשות בו הוא שימש כמתחם למוסכים ולמלאכות כבדות, ובתום ההתחדשות שלו צפויים להיות בו 14 מגדלים, בקרקע בשטח כולל של 81 דונם. בין המגדלים יוקם פארק פנימי שיתפרש על פני שטח של כ-21 דונם. נוסף על כך, במתחם מתקיימות זה זמן מה העבודות להקמת תחנות הקו האדום והירוק של הרכבת הקלה בתל אביב. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלהפניקסתב"ע
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...