בפעם השנייה בתוך חודשיים: מכרז של עמידר בת"א נותר ללא הצעות

המכרז, לשכירת נכס בהרצל 120, נסגר בתחילת יוני ללא הצעות – ולאחר שפורסם שוב, באותם תנאים בדיוק, התוצאה הייתה זהה • האם בפעם השלישית זה יצליח?

שיתוף הכתבה
בפעם השנייה בתוך חודשיים: מכרז של עמידר בת"א נותר ללא הצעותבפעם השנייה בתוך חודשיים: מכרז של עמידר בת"א נותר ללא הצעות

אולי אחרי שני ניסיונות ישתנו התנאים כדי למשוך מתעניינים? מכרז לשכירת נכס בהרצל 120 בתל אביב נסגר שוב, בפעם השנייה בתוך חודשיים, ללא כל הצעות. מדובר בנכס באזור שנחשב מבוקש מאוד ובעל פוטנציאל גבוה, אך למרות זאת הוא לא משך די עניין מצד הגורמים הרלוונטיים. אחת הסיבות האפשריות לכך היא שתנאי המכרז נותרו כפי שהם: שכירות מינימלית של 13,500 שקל בחודש, למשך שלוש שנים עם אופציה לשנתיים נוספות, ופיקדון בסך 48 אלף שקל.

הנכס חולש על שטח של 231 מ"ר, והוא הוצע להשכרה על ידי חברת עמידר, באמצעות רשות מקרקעי ישראל . הוא נמצא במפגש הרחובות עם סמטת הש"ך, לא רחוק מדרך סלמה ההולכת ומתחדשת בימים אלו. במקום פעלה עד לאחרונה סוכנות של אופנועים וקטנועים.

בפרטי המכרז צוינו שני פרטים שייתכן ש'תרמו' גם הם להיעדר ההצעות: ראשית, צוין באופן ברור כי הנכס נמצא במצב ירוד – כלומר שנדרש בו שיפוץ, שיממן השוכר. שנית נכתב כי הגג, או חלק ממנו, עשוי אסבסט וכי יש לפעול בעניין בהתאם להוראות החוק. כעת נותר לראות אם לאחר הכישלון השני של המכרז, ישונו התנאים בו ויוגשו סוף-סוף הצעות לשכירתו.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלעמידרמכירת נכסים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...