עלייה של 3.1% בהשקעה בבנייה; ירידה במספר המשרות הפנויות בענף

על פי הלמ"ס, למרות ירידה של 13.5% בהשקעה בנכסים קבועים – נרשמה עלייה בהשקעה בבנייה הן למגורים והן שלא למגורים • 6% עלייה במשרות הפנויות במקצועות הגמר

שיתוף הכתבה
עלייה של 3.1% בהשקעה בבנייה; ירידה במספר המשרות הפנויות בענףעלייה של 3.1% בהשקעה בבנייה; ירידה במספר המשרות הפנויות בענף

עלייה של 3.1% בבנייה שלא למגורים ובבנייה למגורים ברבעון השני של שנת 2019 – כך על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. זאת לאחר עלייה של 9% בבנייה שלא למגורים ברבעון הראשון של השנה, וירידה של 0.8% באותה תקופה בבנייה למגורים.

יש לציין כי העליות ברבעון השני של השנה מתרחשות על אף ירידה של 13.5% בהשקעה בנכסים קבועים ברבעון השני - השקעה בבתי מגורים והשקעות ענפי המשק בבנייה, בציוד וכלי תחבורה יבשתיים, למעט אוניות ומטוסים. ברבעון הראשון של השנה עלתה השקעה זו ב-10.5%.

לצד נתונים אלו, מפרסמת הלמ"ס גם את הנתונים לגבי מספר המשרות הפנויות – הן באופן כללי והן על פי מגזרים וענפי תעשייה, בחודשים יולי-אוגוסט 2019. הנתונים מראים על ירידה כללית של 0.6% במספר המשרות הפנויות בשיעור שנתי, ובמקצועות ספציפיים בענף הנדל"ן – ירידה של 8% במספר המשרות הפנויות של בוני בתים, בנאים ומניחי בטון. לעומת זאת, חלה עלייה של 6% במספר המשרות של רצפים, סתתים, טייחים, מסגרים ועובדי שלד בתחום הבנייה.

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בנייה למגוריםהלשכה המרכזית לסטטיסטיקה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...