עוד נכס של טבע נמכר: אמות רוכשת המרלו"ג במודיעין ב-445 מיליון שקל

לטענת אמות מדובר באחד המרכזים הלוגיסטיים הגדולים בעולם מסוגו • הרוכשת כבר סיכמה כי תשכיר את השטח לחברת בת של טבע, ס.ל.א, תמורת 22 מיליון שקל בשנה

שיתוף הכתבה

כחצי שנה לאחר שמכרה את המפעל בהר חוצבים לחברת לוינשטיין נכסים, מוכרת ענקית התרופות טבע את המרכז הלוגיסטי הגדול שלה במודיעין לחברת אמות. על פי הודעת אמות לרשות לניירות ערך, החברה רכשה את מלוא הזכויות שבמרכז הלוגיסטי בעיר, תמורת סכום של 445 מיליון שקל. מדובר במרכז ששטחו 77 דונם, שעליו 50 אלף מ"ר בנוי. עוד כוללת העסקה זכויות בנייה בהיקף של 41 אלף מ"ר שטרם נוצלו.

בהודעתה כתבה חברת אמות כי "חלק מהשטח המבונה משמש כמרכז לוגיסטי משוכלל לאחסנה אוטומטית בגובה של 42 מטר. המרלו"ג הינו אחד מהמרכזים הלוגיסטיים הגדולים בעולם לאחסון ושינוע תרופות, חומרי גלם לתעשיית התרופות וציוד רפואי, תוך שנעשה בו שימוש בטכנולוגיות חדישות מהמתקדמות בעולם, המבוססות על מערכות אוטומטיות מנוהלות מחשב של אחסון, ליקוט והפצת מוצרים".

אמות לא בזבזה זמן ובמקביל לחתימה על הסכם הרכישה, חתמה עם חברת ס.ל.א (סלומון לוין אלשטיין),חברת בת של טבע, על השכרת המקום לתקופה של 10 שנים. ס.ל.א תשלם לאמות דמי שכירות שנתיים של 22 מיליון שקל. 

"לס.ל.א. ניתנו כמה אופציות להארכת תקופת השכירות עד לתקופה כוללת של 24 שנים ו-11 חודשים, בדמי שכירות אשר ייקבעו במועד מימוש כל אחת מתקופות האופציה, בהתאם למחירי השוק כפי שיהיו אותה עת", כתבה אמות בהודעתה. "במהלך כל תקופת השכירות תנהל ותתחזק ס.ל.א. את המרלו"ג באחריותה ועל חשבונה, על פי הוראות ההסכם. חברת טבע ערבה לכל התחייבויות ס.ל.א. על פי הסכם השכירות".

נזכיר, כאמור, כי זוהי לא העסקה היחידה שביצעה לאחרונה חברת התרופות למכירת נכסיה: לקראת סוף מרץ האחרון היא מכרה את אחד המפעלים שלה, באזור התעשייה הר חוצבים בירושלים, לחברת לוינשטיין נכסים, תמורת 171 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךאבי מוסלרקבוצת משולם לוינשטיןאמות השקעות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...