TOP 5 - זירה שתאתר ותבחן את הפרויקטים המובילים בנדל"ן

שיתוף פעולה חדש של מרכז הנדל"ן, אתר YNET ומדלן יבחר ויציג את הפרויקטים המיוחדים בישראל בשלל קטגוריות, על פי שורה ארוכה של פרמטרים מהותיים

שיתוף הכתבה
פרויקט TOP 5/TOP10 (מרכז הנדל"ן)פרויקט TOP 5/TOP10 (מרכז הנדל"ן)

פרויקט נדל"ני מיוחד - "TOP 5" ו"TOP 10" - יוצא לדרך בימים אלו בפרויקט ייחודי ומשותף של מרכז הנדל"ן , אתר YNET ואתר מדלן . במסגרת הפרויקט ייבחרו בכל פעם חמישה או עשרה פרויקטים מובילים בקטגוריות שונות, באזורים שונים בכל הארץ. במסגרת זו, ייבחן ויימדד כל פרויקט נדל"ני על פי סדרה של קריטריונים – נתוני מאקרו חשובים להערכת השכונה והמתחם המדובר. 

בין הנתונים שייבחנו: רמת החינוך והמגוון החינוכי הכולל באזור, אפשרויות התעסוקה, פתרונות התחבורה (פרטית או ציבורית) והנגישות למקום ועוד. במקביל, יוצגו נתוני מיקרו שיבחנו את הפרויקט עצמו: רמת הגימור, האדריכל, המפרט הטכני, הקבלן המבצע ועוד. 

TOP 5 - זירה שתאתר ותבחן את הפרויקטים המובילים בנדל"ןTOP 5 - זירה שתאתר ותבחן את הפרויקטים המובילים בנדל"ן

פרויקט TOP10/TOP5 יסקור סדרה של פרויקטים למגורים, למשרדים, למסחר וכדומה, במגוון רחב של חיתוכים וקטגוריות. אחד הפרויקטים הראשונים יציג את פרויקטי המשרדים המובילים - "TOP 10 office", שגם לו נקבעו קריטריונים שונים שיגדירו את דרך בחירת הפרויקטים המועמדים.

הקריטריונים שיקבעו מי ייכלל ברשימת הפרויקטים הנבחרים בתחום המשרדים כוללים, למשל, את שאלת הנגישות התחבורתית אל הפרויקט המדובר בשעות הבוקר ובשעות אחר הצהריים, הן באמצעות תחבורה ציבורית והן באמצעות רכב פרטי, פתרונות החניה באזור, סוג הבנייה ועלויות התחזוקה, עיצוב הפרויקט, קרבה למתחמי מסחר והסעדה ועוד. 

חשוב להדגיש כי מומחים שונים – שמאים, מהנדסים ועוד, יספקו חוות דעת אובייקטיביות על השכונות ועל הפרויקטים השונים שיוצגו במסגרת הפרויקט. במקביל, תעלה באתר YNET זירה מיוחדת, בשיתוף מרכז הנדל"ן , שתרכז ותציג את הפרויקטים המובילים כולם.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:TOP 5TOP 10מיזמי נדל"ןמרכז הנדל"ןמדלןYNETפרויקט נדל"ן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...