המחוזית ת"א אישרה פרויקט פינוי-בינוי של דוניץ להקמת 105 יח"ד

אישור הוועדה מאפשר הקמת המתחם החדש בארבעה מבנים • יש לציין כי בדיווחי החברה הקודמים נכתב כי היא שואפת להקים במקום 135 יח"ד לכל הפחות

שיתוף הכתבה
מנכ"ל אחים דוניץ, ניסים אחיעזרא (יח"צ)מנכ"ל אחים דוניץ, ניסים אחיעזרא (יח"צ)

חברת אחים דוניץ מדווחת היום (ה') לרשות לניירות ערך על החלטת הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה תל אביב, שאישרה אתמול תוכנית לבניית 105 יח"ד בארבעה מבנים במתחם פינוי-בינוי של החברה בגבעתיים. את הפרויקט אמורה להקים חברת הבת אחים דוניץ גבעתיים. 

החברה נבחרה באוקטובר 2012 על ידי נציגות הדיירים לבצע את פרויקט הפינוי-בינוי במתחם, שכולל שמונה מבנים בסך הכול, שבהם קיימות כיום 48 יחידות דיור. על פי המידע שנכלל בדו"ח השנתי המסכם את שנת 2018, אחד התנאים להקמת הפרויקט הוא אישור ועדות התכנון לבניית 135 יחידות דיור לפחות, בשטח ממוצע של 120 מ"ר לדירה – 48 יחידות דיור מתוכן עבור הדיירים הקיימים במתחם. "אם הפרויקט לא יכלול את כל הבניינים במתחם, יהיה בבעלות הדיירים מספר נמוך יותר של יח"ד, שייקבע באופן יחסי להפחתת מספר הבניינים בפרויקט", נכתב בדו"ח.

המחוזית תהמחוזית ת

יש לציין כי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה אישרה את הפרויקט ביולי 2013, ורק כחמש שנים לאחר מכן, בספטמבר 2018, אישרה המחוזית את הפקדת התוכנית. נכון למועד כתיבת הדו"ח המסכם של 2018, דוניץ גבעתיים החתימה את הרוב המיוחס הנדרש של דיירי המתחם, מתוך 7 בניינים. בהודעת החברה נכתב עוד כי הפרויקט עדיין דורש את התקיימותם של תנאים נוספים.

עבור אחים דוניץ זהו לא הפרויקט הראשון שמתוכנן בגבעתיים: באפריל הודיעה החברה כי היא רוכשת מגינדי השקעות שני פרויקטים לפינוי-בינוי, אחד מהם להקמת 500 יחידות דיור ברחוב ההסתדרות בעיר. החברה אמורה לרכוש למעשה את חברת הפרויקטים, המחזיקה במלוא הזכויות בפרויקט בגבעתיים, ב-75% מפרויקט ברמת השרון וב-25% מחניון בתל אביב.

היום הודיעה החברה, בקשר לרכישה זו, כי היא צופה שמועד השלמת העסקה יהיה ינואר הקרוב – וזאת משום שלהערכתה התנאים המתלים השונים שנקבעו במסגרת העסקה (בין היתר חתימה על חוזים פרטניים עם כל אחד מהדיירים) יתקיימו סביב מועד זה במלואם.

לפני כמה חודשים זימנו את ראש עיריית גבעתיים, רן קוניק, ואת האדריכלית עדנה מור, לשיחה על עתידה של גבעתיים קשר להתחדשות עירונית ולהתפתחות העיר באופן כללי:


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתגינדי השקעותאחים דוניץניסים אחיעזראעיריית גבעתייםרן קוניקפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...