אושר: במקום יח"ד אחת – עד 15 יח"ד לדיור ציבורי במתחם בראש העין

תוכנית שאושרה על ידי הוועדה המקומית מאפשרת, במהלך ראשון מסוגו בתחום הדיור הציבורי, להשביח נכס קיים ברחוב צה"ל בעיר ולהגדיל משמעותית את מספר הדירות בו

שיתוף הכתבה
הדמיית המבנה החדש שיוקם ברחוב צה"ל בראש העין (N-TRACE הדמיות, לוטן אדריכלים)הדמיית המבנה החדש שיוקם ברחוב צה"ל בראש העין (N-TRACE הדמיות, לוטן אדריכלים)

לראשונה: משרד הבינוי והשיכון יבצע מהלך למיצוי מלוא זכויות הבנייה בנכס המיועד לדיור ציבורי בראש העין, ויגדיל את מספר יחידות הדיור בו מיחידה בודדת – עד לפוטנציאל של 15 יחידות דיור. כך מפרסם היום (ב') המשרד, בעקבות אישור בתנאים של תוכנית ברחוב צה"ל בעיר על ידי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה.

הפרויקט, שאותו מקדם משרד הבינוי והשיכון באמצעות חברת עמידר, מהווה מהלך ראשוני לניצול זכויות בנייה במסגרת הדיור הציבורי. כך, עתיד המבנה – שבו קיימת כיום יחידת דיור אחת בלבד, כאמור – להיהרס, ובמקומו ייבנה בניין בן 5 קומות שיכלול 8 יחידות דיור חדשות, לצד 3 מבנים צמודי קרקע. בסך הכול יתווספו למתחם, ולמאגר הדיור הציבורי, 11 דירות חדשות בעקבות המהלך - ולעמידר אף תעמוד האפשרות להגדלת התוכנית ב-4 יחידות דיור נוספות. יצוין כי המבנים צמודי הקרקע יספקו פתרון לזכאים בעלי צרכים רפואיים מיוחדים.

מדובר בפרויקט חשוב המשקף היטב את מדיניות משרד הבינוי והשיכון , שכן הוא מגדיל את מאגר הדירות הקיים, מקצר את זמני ההמתנה של הזכאים וממשיך את מגמת שיפור הדיור הציבורי, עם הוספתן של דירות חדשות"

"פרויקט זה הינו חלק ממהלך נרחב שמוביל משרד הבינוי והשיכון להרחבת מאגר הדיור הציבורי", נכתב בהודעה שפורסמה היום, "הן באמצעות רכש דירות והן על ידי השמשה של דירות ונכסים והשבתם למעגל האכלוס, לטובת הזכאים לדיור ציבורי. לטובת מהלך זה הוקצו עד כה כ-17 מיליון שקל, ששימשו בין היתר לבניית דירות חדשות במקום הקיימות ולהרחבת דירות".

קרדיט: Depositphotosקרדיט: Depositphotos

מדוברות המשרד נמסר כי כתוצאה מפעילות זו התווספו עד כה 48 דירות למאגר הדיור הציבורי, בין היתר ביישובים הרצליה, הוד השרון, חולון, מבשרת ציון, ירושלים, תל אביב, בית שאן, באר שבע, אילת, זיכרון יעקב, כרמיאל, מגדל העמק וקצרין. מהמשרד נמסר עוד כי בתהליך השיפוץ אף הותאמו חלק מהדירות לנכים רתוקים.

נדב לחמן לזר, מנהל אגף נכסים וחברות במשרד הבינוי והשיכון: " משרד הבינוי והשיכון פועל לייעול מלאי הדיור הציבורי לטובת הממתינים והדיירים, בין היתר באמצעות השבחה ועיבוי בנייה בנכסים קיימים. לצד צעדים כגון רכש דירות למלאי והקצאת דירות ממכרזי מחיר למשתכן , ישנם נכסים קיימים למשרד המאפשרים תוספת משמעותית של יחידות דיור, והמשרד מחויב למיצוי מלא של פוטנציאל הנכסים שבניהולו לטובת הדיור הציבורי".
 
יו"ר חברת עמידר החדשה, עו"ד קובי שלו אמסלם: "מדובר בפרויקט חשוב המשקף היטב את מדיניות משרד הבינוי והשיכון , שכן הוא מגדיל את מאגר הדירות הקיים, מקצר את זמני ההמתנה של הזכאים וממשיך את מגמת שיפור הדיור הציבורי, עם הוספתן של דירות חדשות".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלמשרד הבינוי והשיכוןעמידרנדב לחמן-לזרעו"ד קובי שלו אמסלםהוועדה המקומית לתכנון ובנייה ראש העיןאגף נכסים וחברות במשרד הבינוי והשיכוןמכרזים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...