ביום ראשון: פתיחת המסחר בבורסה של קרן הריט LIVING אזורים

גופים מוסדיים רכשו מניות החברה ב-400 מיליון שקל, ובמקביל השקיעה אזורים 260 מיליון שקל בהון החברה • הפרויקטים באשדוד ובבת ים הועברו לקרן הריט

שיתוף הכתבה
מנכ"ל אזורים, רון אבידן (ליאת פדרמן)מנכ"ל אזורים, רון אבידן (ליאת פדרמן)

קרן הריט LIVING אזורים הודיעה היום (ה') על פתיחת המסחר במניותיה בברוסה של תל אביב ביום ראשון הקרוב. זאת לאחר שהחברה הציעה למוסדיים בימים האחרונים 40 מיליון ממניותיה, ובתמורה קיבלה התחייבויות בהיקף כספי של כ-504 מיליון שקל. קרן הריט נענתה להזמנות לרכישת 400,000 יחידות, תמורת 400 מיליון שקל – 1,000 שקל המניה.

במקביל, כחלק מהתנאים שנדרשה אזורים לעמוד בהם, השקיעה החברה בהון קרן הריט סך של 260 מיליון שקל, בדרך של מכירת זכויותיה של אזורים בפרויקט אשדוד ובפרויקט בת ים, ומסירת החזקה בהם לקרן הריט, ומכירת מניות חברת הנכסים והלוואות הבעלים הנמכרות

"כמו כן, הוסב לחברה הסכם מימון אשדוד בדרך של חתימה על כתב תיקון להסכם ההלוואה", מסרה החברה בהודעתה לרשות לניירות ערך, "שבמסגרתו אישרה המלווה את העברת הפרויקט באשדוד לקרן ואת מלוא זכויותיה והתחייבויותיה על פי הסכם ההלוואה לחברה. 

בהתאם לאמור בתשקיף הקרן, אזורים התחייבה כלפי המלווה לערוב לכל חיוביה והתחייבויותיה של החברה על פי הסכם ההלוואה עד למועד קבלת אישור רשות מקרקעין ישראל ומשרד הבינוי והשיכון,  ורישום הזכויות בפועל על שם החברה".

ביום ראשון: פתיחת המסחר בבורסה של קרן הריט LIVING אזוריםביום ראשון: פתיחת המסחר בבורסה של קרן הריט LIVING אזורים

הפרויקט של החברה באשדוד הוא פרויקט לשכירות ארוכת טווח, במסגרת מכרז של החברה הממשלתית "דיר להשכיר", שכולל 112 יחידות דיור ברובע ט"ז; הפרויקט בבת ים הוא פרויקט Co-Living המיועד לסטודנטים וכולל 217 יחידות דיור. הפרויקט נמצא על חוף בת ים.

קרן אזורים LIVING תתמקד בתחום הדיור להשכרה, ולאחר שב-2018 ניסיון ההנפקה שלה נכשל, הפעם הוא הושלם בהצלחה. במצגת משקיעים שפרסמה הקרן לפני ההנפקה נכתב כי "נכסי דיור להשכרה משקפים הנחה משמעותית ביחס לשווי דירות מקבילות בשוק, בין היתר על ידי הנחה על מרכיב עלות הקרקע, רווחי ייזום וחסכון בעלויות מס ואחרות". בהקשר ציינה הקרן כי מחיר יחידת דיור בפרויקט שכירות ארוכת טווח מבטא הנחה של כ-30-20% ביחס לשווי יח"ד מקבילה בשוק.

לקרן LIVING יהיו 909 יחידות דיור לעת עתה, וההשקעה הצפויה בנכסים לאחר השלמת הבנייה תסתכם ב-1.1 מיליארד שקל. הרווח התפעולי המוערך הוא 44 מיליון שקל בשנה; סך הנכסים של הקרן הוא 480 מיליון שקל, וסך ההתחייבויות – 223 מיליון שקל (כך על פי המצגת, המתבססת על נתוני ספטמבר 2019).


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךשכירות ארוכת טווחאזוריםקרנות ריט
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...