הצליח הפעם: 662 יח"ד במבואות הדרומיים של חיפה במסגרת מחיר למשתכן

שלושה מכרזי רמ"י בשכונה החדשה בדרום העיר נסגרו בהצלחה, עם 947 יח"ד בסך הכול • הזוכות: רמי שבירו וקחם חברה להשקעות, שהציעו עד 8,595 שקל למ"ר

שיתוף הכתבה
הכניסה הדרומית לחיפה. הקמת השכונה החדשה מתקדמת (שאטרסטוק)הכניסה הדרומית לחיפה. הקמת השכונה החדשה מתקדמת (שאטרסטוק)

אחרי ניסיונות רבים – סוף-סוף נרשמה הצלחה למכרזי מחיר למשתכן במבואות הדרומיים של חיפה: רשות מקרקעי ישראל מעדכנת כי לאחרונה נסגרו שלושה מכרזי מחיר למשתכן בשכונה שבדרום העיר, בסמוך לאצטדיון הכדורגל סמי עופר וצפונית לטירת הכרמל. מדובר בסך הכול על 947 יחידות דיור, שמהן 662 יחידות דיור יוצעו במסגרת מחיר למשתכן והשאר בשוק החופשי.

בשני מתחמים בשכונה החדשה המתוכננת זכתה קחם חברה להשקעות, חברה בת של קבוצת חנן מור, שתבנה 712 יחידות דיור – מתוכן 498 דירות במחיר למשתכן. החברה זכתה במתחמים לאחר שהציעה 7,994 שקל למ"ר במתחם אחד, ו-8,144 שקל למ"ר במתחם השני. מרמ"י נמסר כי למכרזים אלו הוגשו 12 הצעות, וכי מחירי הדירות במכרז מבטאים הנחה של 36% ממחיר דירות דומות בשוק. החברה תשלם 60.95 מיליון שקל הוצאות פיתוח. על פי הערכותיה, הרווח הצפוי מהפרויקטים יהיה כ-116,000 שקל.

מתחם נוסף במבואות הדרומיים נסגר בהצלחה עם זכייתה של חברת רמי שבירו, שהציעה 8,595 שקל למ"ר על מתחם שבו ייבנו 235 יחידות דיור, מתוכן 164 יחידות במסגרת מחיר למשתכן . 10 הצעות הוגשו למכרז זה. רמ"י מוסרת כי מחירי הדירות במכרז מבטאים הנחה של 31% ממחיר דירות דומות בשוק. חברת רמי שבירו תשלם 20.1 מיליון שקל הוצאות פיתוח עבור מתחם זה.

השכונה החדשה היא שכונת מגורים שתשתרע על פני כ-257 דונם. היא ממוקמת דרומית לאתר "קריית הספורט", מערבית לכביש 11, מזרחית לכביש 4 וצפונית לטירת הכרמל. השכונה תכלול מגורים, מסחר, ומשרדים, שטחים למבני ציבור ושטחים לתעשייה עתירת ידע. זוהי שכונה המהווה המשך לתוכנית מבואות דרומיים א' בחיפה – שכונה אשר נמצאת כיום בשלבי אכלוס.
 
נציין כי שיווקם המוצלח של מכרזי מחיר למשתכן בחיפה אינו עניין של מה בכך: במבואות הדרומיים עצמם נעשו כבר כמה וכמה ניסיונות לשיווק מכרזים במסגרת התוכנית, ללא הצלחה – ומאז 2016 פורסמו רק ארבעה מכרזים במסגרת התוכנית, שכולם שווקו בהצלחה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלמכרזיםמחיר למשתכןהמבואות הדרומיים בחיפה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...