עוד הזדמנות לתוכנית המתאר לעיסאוויה; ביג בעסקה נוספת בסרביה

ראש עיריית ירושלים העניק אורכה לצווי הריסה ישנים בשכונה הצפון-מזרחית • ביג רוכשת מרכז קניות בעיר זראניאנין • ואשטרום תקים את ACRO BUSINESS CAMPUS

שיתוף הכתבה
ראש עיריית ירושלים, משה ליאון. הארכת צווים - לטובת אישור התוכנית (יח"צ)ראש עיריית ירושלים, משה ליאון. הארכת צווים - לטובת אישור התוכנית (יח"צ)

• ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, הנחה על מתן אורכה לצווי הריסה ישנים בשכונת עיסאוויה שבצפון-מזרח העיר – זאת בעקבות שיחות שקיים עם הנהגת השכונה. בשנים האחרונות מקדמת עיריית ירושלים תוכנית מתאר לשכונת עיסאוויה אשר נמצאת בשלבים אחרונים של תכנון מפורט. העירייה מעוניינת להביא אישור סופי לתכנית בזמן קצר, בתאום ובשיתוף התושבים והנהגת השכונה, לרווחת התושבים ובמטרה לקדם הסדרה ופיתוח השכונה. בהודעת העירייה נכתב כי "לאור פעילות ההנהגה החדשה בשכונה הוחלט על ידי ראש העיר לתת הזדמנות נוספת ואחרונה כדי להביא לידי אישור את התוכנית ולקדמה מהותית". 

• חברת אאורה מדווחת כי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה קריית אונו אישרה השבוע למתן תוקף את התב"ע לפרויקט הפינוי-בינוי של החברה במתחם הרחובות החשמל, רחבת האורן ולוי אשכול בעיר. במסגרת התוכנית יפונו 96 יח"ד בשלושה בנייני רכבת ברחוב האורן 28-6, ובמקומן ייבנו 276 יח"ד חדשות בחמישה בניינים בני 10 עד 20 קומות. עוד כוללת התוכנית חיזוק של 56 יח"ד בשני בניינים ברחוב האורן 4-2. בסך הכול תכלול התוכנית 332 יח"ד, שמתוכן בכוונת אאורה לשווק 180 יח"ד. התוכנית קובעת בניה גבוהה מעל חזית מסחרית לאורך דרך לוי אשכול, כיכר עירונית ומסחר בקנה מידה קטן לאורך רחוב וולך, מגרש ציבורי ושטחים פתוחים.

• החלה העבודה בשטח בפרויקט new soho שבמרכז העיר חדרה, ברחוב הנשיא: שלושה בנייני הרכבת במתחם נהרסו, וכעת יחל השלב הבא, לקראת תחילת הבנייה במתחם. מדובר בפרויקט פינוי-בינוי של החברות י.א טאוארס ועמרם אברם, והוא יכלול 120 דירות בבניין בן 21 קומות, ו-2600 מ"ר של שטחי משרדים ומסחר בשלוש הקומות הראשונות. מדובר בפרויקט ראשון במע"ר חדרה, שיכלול כ-7,000 יחידות דיור חדשות בהתחדשות עירונית.

עוד הזדמנות לתוכנית המתאר לעיסאוויה; ביג בעסקה נוספת בסרביה עוד הזדמנות לתוכנית המתאר לעיסאוויה; ביג בעסקה נוספת בסרביה

• השבוע נקראו ראשוני בעלי הדירות העתידיים בפרויקט פינוי-בינוי בשכונת נחלת יהודה מערב בראשון לציון לבחור את קומת המגורים שבה יתגוררו, את המחסן ואת החניה. מדובר בפרויקט הכולל שני בנייני פיילוט בני 27 קומות כל אחד. במכרז הראשון זכתה חברת אשדר , והוא מיועד בין היתר ל-61 משפחות, שיעברו לדירותיהן החדשות בעוד כשלוש שנים. המשפחות יעברו למתחם החדש מרמת אליהו – שם מתוכננת תוכנית התחדשות עירונית גדולה שהופקדה לאחרונה על ידי הוועדה המחוזית.

עוד הזדמנות לתוכנית המתאר לעיסאוויה; ביג בעסקה נוספת בסרביה עוד הזדמנות לתוכנית המתאר לעיסאוויה; ביג בעסקה נוספת בסרביה

• חברת ביג מרכזי קניות חתמה אתמול (ה') באמצעות חברה בת שלה על הסכם לרכישת 100% מהון המניות של חברה סרבית המחזיקה במלוא הזכויות במרכז קניות, ובקרקע צמודה עם זכויות בנייה בהיקף של עד כ-24,000 מ"ר, בעיר זראניאנין. העסקה תתבצע לפי שווי של 23.7 מיליון אירו. המרכז כולל שטח מסחרי להשכרה של כ-23,360 מ"ר עם שיעור תפוסה של כ-100% בקירוב, וצפוי להניב NOI של כ-2.1 מיליון אירו בשנה. המוכרת, חברת אביב ארלון, יוצגה בידי עו"ד צחי נרקיס ועו"ד רוני בר ניר ממשרד מ.פירון ושות'. ביג יוצגה בידי עו"ד רואי ליבר ועו"ד קארין סיני ממשרד גולדפרב זליגמן.

• קבוצת אשטרום נבחרה להיות החברה שתקים את פרויקט ACRO BUSINESS CAMPUS של אקרו נדל"ן, שמוקם בימים אלה בין צומת סביון לקריית אונו - בהיקף כספי של כ-250 מיליון שקל. הפרויקט, שעליו בישרנו בתחילת החודש, יתבצע באמצעות אשטרום קבלנות, ישתרע על שטח של כ-13.5 דונם ברובע התעשייה החדש MyONO ויכלול 3 בנייני משרדים בני 11-7 קומות, על שטח בנוי של 45 אלף מ"ר. הפרויקט, שבנייתו תחל בשבועות הקרובים וצפויה להסתיים בתוך שלוש שנים, מוערך בהשקעה של כ-470 מיליון שקל.

עוד הזדמנות לתוכנית המתאר לעיסאוויה; ביג בעסקה נוספת בסרביה עוד הזדמנות לתוכנית המתאר לעיסאוויה; ביג בעסקה נוספת בסרביה

• חברת גיא ודורון לוי מדווחת על הקדמת האכלוס של 300 יחידות דיור נוספות בשכונת אפקה בקריית ביאליק – אכלוס שייחל בזמן הקרוב. עד כה אוכלסו במסגרת הפרויקט 250 יחידות דיור. החברה מדווחת במקביל כי בעקבות החלטת מטה הדיור כלל הציבור יכול לרכוש דירות בפרויקט (שמיועד ברובו לתוכנית מחיר למשתכן ), ללא צורך בתעודת זכאות וללא שינוי במחיר המוצע. לכן כעת כל תושב זכאי כיום לרכוש דירה בפרויקט וליהנות ממה שהוצע עד כה רק לזכאי מחיר למשתכן.

עוד הזדמנות לתוכנית המתאר לעיסאוויה; ביג בעסקה נוספת בסרביה עוד הזדמנות לתוכנית המתאר לעיסאוויה; ביג בעסקה נוספת בסרביה

• חברת חנן מור מודיעה כי חתמה, באמצעות חבה בת שלה, על הסכם ליווי לפרויקט מחיר למשתכן בשני המתחמים בשכונת מורשת במודיעין – מתחמים שבהם יוקמו עשרה בנייני מגורים בסך הכול. על פי ההסכם, הבנק המלווה יעמיד לחברה מסגרת מימון בהיקף כולל של 250 מיליון שקל, שעיקרה מיועד לצורך מימון רכישת המקרקעין, מימון הקמת הפרויקט וערבויות חוק מכר.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מחיר למשתכןעיריית ירושליםמשה ליאוןעיריית ראשון לציוןאאורהאשטרוםביג מרכזי קניותי.א towersACRO BUSINESS CAMPUSשכונת רמת אליהוהוועדה המקומית לתכנון ובנייה קריית אונופרויקט new sohoמע"ר חדרהעמרם אברהםשכונת נחלת יהודהגיא ודורון לוישכונת אפקהשכונת מורשתקבוצת MOREשכונת עיסאווייה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...