מישורים קונה בניין משרדים בבנימינה ב-25.5 מיליון שקל

מדובר בנכס הכולל כ-4,553 מ"ר בנויים, חניון עילי וחניון תת-קרקעי • שיעור התפוסה בנכס נכון להיום הוא כ-40% בלבד, וה-NOI מסתכם בפחות ממיליון שקל לשנה

שיתוף הכתבה
בנימינה. תהפוך מבוקשת יותר ויותר גם מבחינת נדל"ן מסחרי? (שאטרסטוק)בנימינה. תהפוך מבוקשת יותר ויותר גם מבחינת נדל"ן מסחרי? (שאטרסטוק)

חברת מישורים משקיעה גם בנכסים מניבים בפריפריה: החברה הודיעה היום (ג') לרשות לניירות ערך כי סיכמה על רכישת מלוא הזכויות בנכס מסחרי במושבה שבצפון הארץ, תמורת כ-25.5 מיליון שקל. מדובר בבניין משרדים באזור התעשייה "הרכבת" בבנימינה, הסמוך כמובן לתחנת הרכבת של היישוב.

החברה מעדכנת כי שטחו הבנוי של הנכס הוא כ-4,553 מ"ר, ומרביתו משמש למשרדים. הוא כולל גם חניון עילי וחניון תת-קרקעי. "השלמת העסקה צפויה להיות בתוך 30 יום, בכפוף להתקיימות כמה תנאים מתלים מקובלים", מסרה מישורים בהודעתה. "בכוונת החברה לממן את רכישת הנכס מהונה העצמי".

בנכס קיימים שלושה שוכרים, העיקרי מביניהם הוא חברה העוסקת בהשכרת חללי עבודה. בכוונת החברה לפעול להגדלת התפוסה בנכס ולהשכרת יתרת השטחים הפנויים"

פרטים מעניינים נוגעים למצב הנכס כיום, לפי דיווח החברה: נכון למועד ההודעה שיעור תפוסת הנכס עומד על כ-40% בלבד, וה-NOI השנתי שמתקבל ממנו הוא כ-860,000 אלף שקל. "בנכס קיימים שלושה שוכרים, העיקרי מביניהם הוא חברה העוסקת בהשכרת חללי עבודה", מדווחת מישורים. "בכוונת החברה לפעול להגדלת התפוסה בנכס ולהשכרת יתרת השטחים הפנויים".

נזכיר כי רק לאחרונה מכרה מישורים נכס שלה בלב אזור הביקוש, בקריית מטלון שבפתח תקווה, תמורת סכום של 43.5 מיליון שקל – סכום הגבוה ביותר מ-20 מיליון שקל מהסכום שבו רכשה החברה את הנכס בשנת 2008.

עוד נציין כי תוכנית מתאר כוללנית למועצה המקומית בנימינה-גבעת עדה הופקדה לאחרונה על ידי הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה חיפה – תוכנית אשר תוסיף למועצה כ-4,000 יחידות דיור, ובין היתר כוללת בהוראותיה העתקת תחנת הרכבת בנימינה שבסמוך לנכס שרכשה מישורים. התחנה נמצאת כיום בתחומי היישוב, והיא תועתק מערבה ותוקם בצמוד לכביש 4 הסמוך, וזאת במטרה להוציא מתחומי היישוב את מסילת הרכבת שחוצה אותו.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:נדל"ן מניבהוועדה המחוזית לתכנון ובנייה חיפהנדל"ן מסחרימישוריםנדל"ןהמועצה המקומית בנימינה-גבעת עדהרכבת רמלהאזור התעשייה "הרכבת" בבנימינה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...