חדשות הנדל"ן בצל הקורונה: כשני מיליון שקל מענקים לחברות בנייה

עסקת ישראל-קנדה וא.ר ראם פרויקטים לרכישת מנרב פרויקטים ועסקת רני צים-ברנמילר מתעכבות • משרד הכלכלה והתעשייה אישר מענקים לפרויקטים בבנייה רוויה

שיתוף הכתבה
בעלי ישראל-קנדה, ברק רוזן ואסי טוכמאייר (ישראל-קנדה)בעלי ישראל-קנדה, ברק רוזן ואסי טוכמאייר (ישראל-קנדה)

• חברת מנרב פרויקטים מדווחת כי אספת בעלי המניות שנקבעה לשבוע זה, ושבה היה אמור להיות מאושר הסכם המיזוג בין ישראל-קנדה וא.ר ראם פרויקטים למנרב פרויקטים, נדחתה ל-18.5. בתוך כך, ביום 12.4.2020 התקשרו הצדדים להסכם המיזוג בתיקון להסכם המיזוג, תוך שמירה על כל זכויותיהם וטענותיהם, לפיו המועד האחרון להתקיימות התנאים להשלמה יוותר 90 ימים ממועד חתימת הסכם המיזוג, כלומר אמצע מאי גם כן. בישראל-קנדה מדווחים כי בתחילת החודש התקבל אישור הממונה על התחרות לביצוע המיזוג.

• חברת רני צים מרכזי קניות מעדכנת גם היא על עסקה שהיא מקדמת: החברה הודיעה באמצע פברואר על התקשרות בהסכם להקמת חברה משותפת בתחום האנרגיה עם חברת ברנמילר. רני צים עדכנה השבוע כי האריכה בשנית את המועד לבדיקת הנאותות של ברנמילר ולחתימת ההסכם – עד ל-22.5. רני צים אמורה להחזיק ב-51% מהחברה המשותפת, ולהעביר לברנמילר שתי הלוואות בסכום כולל של 47 מיליון שקל.

• חברת י.ח דמרי מעדכנת, בהמשך לפרסומים מפברואר, כי לאחר השהיית המו"מ בינה לבין חברת אחים דוניץ , לטובת רכישת האחרונה, החליטו הצדדים הדדית להפסיק את המשא ומתן באופן סופי. אחים דוניץ מדווחת כי ההחלטה התקבלה "לאור המצב בשווקים הנובע מהתפשטות נגיף הקורונה".

• חברת אלקטרה נדל"ן הודיעה השבוע כי הקרן השלישית שלה להשקעות במקבצי דיור בארה"ב רכשה לאחרונה מקבץ דיור בג'קסונוויל, פלורידה שבארה"ב, הכולל 348 יחידות דיור, בתמורה לכ-79.5 מיליון דולר. ההון העצמי שהושקע ברכישה הוא 33.9 מיליון דולר. לאחר עסקה זו מחזיקה הקרן השלישית כ-3,500 יחידות דיור ב-12 מקבצים בדרום-מזרח ארה"ב, בהיקף השקעה הונית כוללת של כ-195 מיליון דולר (חלק הקרן).

• שלוש חברות בנייה הודיעו השבוע כי זכו לאישור ממשרד הכלכלה והתעשייה לקבלת סיוע בתוכנית להגדלת התיעוש בבנייה מרקמית רוויה של מבני מגורים בשנת הכספים 2019: חברת אלמוג הודיעה שתקבל 440,000 שקל, חברת ש.ב.ן חברה קבלנית לבנין ולהשקעות תקבל 788,580 אלף שקל, וחברת שתית תקבל 840,000 שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךי.ח דמרירני צים מרכזי קניותאחים דוניץמנרבאלקטרהמנרבראם מגוריםבנייה רוויהמשרד הכלכלהברנמילרקבוצת אלמוגחברת שתיתש.ב.ן חברה קבלנית לבנין ולהשקעות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...