סאגת שכונת המגרסה במבשרת ציון לא הסתיימה:

זאת בטענה כי "נפלו פגמים בהחלטה לאשר תוספת 150 יח"ד לכלל היזמים" • קבוצת אורון, שמתכננת להקים בשכונה 176 יחידות דיור

שיתוף הכתבה
הדמיית פרויקט כרמים CONCEPT של קבוצת אורון במבשרת ציון (קבוצת אורון)הדמיית פרויקט כרמים CONCEPT של קבוצת אורון במבשרת ציון (קבוצת אורון)

החלטת ועדת הערר שמה סוף לסאגת שכונת המגרסה במבשרת ציון? לא נראה כך: קבוצת אורון , המתכננת להקים בשכונה 176 יחידות דיור במסגרת פרויקט "כרמים CONCEPT", דיווחה בסוף השבוע האחרון לרשות לניירות ערך כי המועצה המקומית מבשרת ציון הגישה בשבוע החולף עתירה מנהלית סביב הקמת השכונה החדשה, לבית המשפט לעניינים מנהליים בירושלים.

העתירה הוגשה נגד החלטת ועדת הערר המחוזית ירושלים – החלטה שנגעה לאישור תוספות הבנייה ליזמים בפרויקט, ולביטול פרסום התוכנית החדשה לשכונה על ידי המועצה המקומית. בעתירה טוענת המועצה המקומית, בין היתר, כי "נפלו פגמים בהחלטת ועדת הערר לאשר בקשות להקלות של תוספת 150 יח"ד לכלל היזמים" – בניגוד לעמדת המועצה שלא לאשר את ההקלות הללו. קבוצת אורון מדווחת כי חלקה בכמות יחידות הדיור שנוספו הוא 35 יח"ד.

עומדות לזכות החברה טענות טובות כנגד הטענות המועלות בעתירה המנהלית. להערכת החברה, הגשת העתירה המנהלית עלולה להשפיע על מועד תחילת עבודות ההקמה המתוכנן בפרויקט"

קבוצת אורון כתבה בהודעתה לרשות לניירות ערך: "החברה לומדת את פרטי העתירה ובכוונתה להגיש תגובתה לבית המשפט במועד שייקבע לכך. להערכת החברה, וכן לאור החלטת ועדת הערר, עומדות לזכות החברה טענות טובות כנגד הטענות המועלות בעתירה המנהלית". עם זאת, בהודעה נכתב עוד כי "הגשת העתירה המנהלית עלולה להשפיע על מועד תחילת עבודות ההקמה המתוכנן בפרויקט".

מדובר בתוכנית אשר אושרה בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה ירושלים בשנת 2016, להקמת 750 יחידות דיור במבשרת ציון. עם הסכמת המועצה אז, הוחלט להוסיף 20% למספר יחידות הדיור שיוקמו בשכונה, כך שיגיעו בסך הכול לכ-900 – אך בהמשך הדרך המועצה הכריזה שהיא מתנגדת לכך, ואף הכינה תוכנית חדשה המגבילה את האפשרות לקבל היתרי בנייה במתחם. ועדת הערר קבעה שאין מניעה מהגדלת היח"ד, וכי התוכנית החדשה מבוטלת.

נזכיר כי רק בשבוע שעבר עסקנו בהרחבה בעניין זה. צפו בסרטון עם עו"ד ענר חפץ ממשרד ארנון, תדמור-לוי, אשר מטפל בנושא מצד היזמים והדיירים בשכונה:


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךהקלות שבס-כחלוןעו"ד ענר חפץארנון, תדמור-לוישכונת המגרסה במבשרת ציוןהמועצה המקומית מבשרת ציוןקבוצת אורון אחזקות והשקעות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...