הופקדה תוכנית ל-2,000 יח"ד במתחם צריפין

התוכנית במתחם צריפין מקודמת על ידי רמ"י, וכוללת גם 1.5 מיליון מ"ר שטחי תעסוקה ומשרדים • העסקה של אפי נכסים, שעמדה בפני ביטול, נחתמה מחדש

שיתוף הכתבה
אבי ברזילי, מנכ"ל אפי נכסים(אירנה קוסטינסקי)אבי ברזילי, מנכ"ל אפי נכסים(אירנה קוסטינסקי)

• הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מחוז מרכז הפקידה השבוע את אחת התוכנית החשובות באזור המרכז – התוכנית למתחמים 7א' ו-7ב' בשטח המחנה הצבאי המפונה צריפין. התוכנית, בשטחי הערים ראשון לציון ובאר יעקב, כוללת כ-2,000 יח"ד בבנייה רוויה, בבניינים עד גובה 24 קומות, ושטחי תעסוקה ומסחר בהיקף של 1,500,000 מ"ר. מדובר בתוכנית מפורטת שקודמה על ידי רשות מקרקעי ישראל , החלה על שטח של כ-856 דונם. מטרת התוכנית היא שינוי ייעוד הקרקע לייעודי תעסוקה, תעסוקה ומסחר, מגורים, מבנים ומוסדות ציבור, שטחים ציבוריים פתוחים, דרכים ומתקנים הנדסיים. בתוכנית מוצע תוספת שטחים לתעסוקה ומסחר, למגורים ולדיור מוגן.

הופקדה תוכנית ל-2,000 יח"ד במתחם צריפיןהופקדה תוכנית ל-2,000 יח"ד במתחם צריפין

• חברת אפי נכסים מודיעה כי העסקה לרכישת חמש חברות ברומניה, שהייתה על סף ביטול, תושלם כנראה: החברה הודיעה השבוע כי AFI Europe N.V התקשרה עם החברות הזרות בהסכם חדש, לפיו יירכשו מלוא האחזקות בחברות הרומניות, המחזיקות בארבעה פרויקטים של מבני משרדים במדינה. בתמורה לרכישת הפורטפוליו יהיו המוכרות זכאיות לתמורה כוללת של כ- 290 מיליון אירו. החברה מציינת כי לא חל שינוי מהותי בתנאיו של ההסכם לעומת תנאי הסכם הרכישה המקורי מאמצע דצמבר האחרון. לאור חתימת ההסכם ותשלום המקדמה על ידי הרוכשות יסתיימו הליכי הבוררות סביב העסקה המקורית, אשר נפתחו בכוונה להביא לביטול העסקה. סך השטח הבנוי במבנים הוא כ-117,600 מ"ר, שלושה מהם בבירה בוקרשט ואחד בטימישוארה.

• חברת לסיכו הודיעה כי חברה בת שלה, .Lesico US inc, חתמה על הסכמים מחייבים לרכישת 70% מההון ומהזכויות של שתי חברות אמריקאיות שלהן סך נכסים בשווי של כ-6.6 מיליון דולר (נכון לסוף פברואר האחרון). בגין הרכישה תשלם החברה סכום ראשוני של 2.75 מיליון דולר, ועבור כל אחת מהשנים 2020 ו-2021 תשלם עוד 375,000 דולר לכל היותר – בהתאם לתוצאות הדו"חות הכספיים של החברות. לחברה אופציה להשלמת רכישת החברות בתוך 24 שעות.

• חברת יורו ישראל הודיעה בתחילת השבוע כי קיבלה היתר בנייה לפרויקט צמודי הקרקע בשכונת אור ים באור עקיבא - "וילה יורו באור ים", שיכלול 91 צמודי קרקע בני שישה חדרים ובכמה גדלים. החברה מוסרת שבנייתם של הבתים תחל בקרוב.

הופקדה תוכנית ל-2,000 יח"ד במתחם צריפיןהופקדה תוכנית ל-2,000 יח"ד במתחם צריפין

• לא רחוק משם החלה קבוצת More לשווק השבוע את פרויקט More ים - שכונת המגורים הסמוכה לשכונת הגולף בקיסריה. מדובר בפרויקט שכולל 279 יחידות דיור בשוק החופשי, ועוד 434 יח"ד במסגרת תוכנית מחיר למשתכן , דירות שייכללו ב-23 מגדלים בני 14 קומות, מתוכננים כמתחם אורבני המשלב מגורים, פנאי ומסחר. היקף הפרויקט נאמד בכ-750 מיליון שקל, ועל הביצוע אמונה זרוע הביצוע של קבוצת More - More בנייה.

הופקדה תוכנית ל-2,000 יח"ד במתחם צריפיןהופקדה תוכנית ל-2,000 יח"ד במתחם צריפין

• חברת דרא שיווק נדל"ן הודיעה השבוע שהחלה לשווק את "פרויקט החושן" במבשרת ציון – פרויקט בשכונת רכס חלילים הכולל 33 יחידות דיור בארבעה בנייני בוטיק בני 5-4 קומות, מעל קומה אחת של חניון תת-קרקעי. יזם הפרויקט הוא חברת "נכסי מבשרת", והבנייה בשטח כבר החלה.

הופקדה תוכנית ל-2,000 יח"ד במתחם צריפיןהופקדה תוכנית ל-2,000 יח"ד במתחם צריפין

כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלדראיורו ישראלאפי נכסיםאבי ברזילילסיכוקבוצת MOREשכונת אור יםAFI Europe N.Vמתחם צריפין.Lesico US incפרויקט More ים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...