יפו: כמה שווה מחסן בשטח 12 מ"ר ובתוספת מרפסת בשטח כ-88 מ"ר? 400,004 שקל

המחסן, ברחוב עזה הסמוך לשדרות ירושלים, נמכר במסגרת מכרז משותף לרמ"י ולעמידר • 12 הצעות הוגשו למכרז, שפורסם לפני פחות מחודשיים

שיתוף הכתבה
יפו. המחסן נמכר תמורת כ-400,000 שקל (שאטרסטוק)יפו. המחסן נמכר תמורת כ-400,000 שקל (שאטרסטוק)

מחסן ביפו, בשטח 12 מ"ר ובתוספת מרפסת לא מקורה בשטח 88.7 מ"ר, נמכר במסגרת מכרז של חברת עמידר ושל רשות מקרקעי ישראל תמורת 400,004 שקל. אם מתייחסים לשטח המחסן בלבד, מדובר בסכום המשקף מחיר של כ-33,333 שקל למ"ר; בתוספת שטח המרפסת מדובר על מחיר של כ-4,000 שקל למ"ר בלבד.

המכרז מטעם עמידר ורמ"י מציע "זכויות בעלות בתת-חלקה 9, בהתאם לצו הבית המשותף, על מחסן ומרפסת לרבות צמידויות. כמו כן נמכרות זכויות בנייה בהתאם לתקנון הבית המשותף, הכול כמפורט בחוברת המכרז".

נציין כי המחסן נמצא באזור מבוקש מאוד כיום ביפו – אשר בפני עצמה זוכה להתעוררות משמעותית: מדובר במחסן ברחוב עזה 41, לא רחוק מהמכללה האקדמית תל אביב יפו ובסמוך לשדרות ירושלים שעוברות בימים אלו שיפוץ ושדרוג מאסיבי כהכנה לקו הרכבת הקלה שיעבור לאורכן.

יפו הופכת אט-אט לאחד האזורים המבוקשים ביותר בתל אביב, ובגוש דן כולה, ורבים צופים שבעתיד הקרוב תהפוך למרכז החדש – או לכל הפחות לאחד המרכזים החשובים – של העיר הלבנה כולה. המכרז הזה, עבור מחסן קטן ותו לא, עורר עניין רב מתברר, ולראיה מספר ההצעות שהוגשו אליו בתוך זמן קצר יחסית.

12 רוכשים פוטנציאליים הגישו הצעות לרכישת הנכס, מרגע שנתפתח בסוף יוני ועד שנסגר בתחילת אוגוסט. מחיר המינימום שנקבע הוא 170,000 שקל, וגם ממוצע ההצעות – כמו ההצעה הזוכה – היה גבוה ממחיר זה: 263,695 שקל. כאמור, ההצעה הזוכה עמד על סכום של כ-400,000 שקל, פי שניים ויותר ממחיר המינימום. הזוכה הוא דודי לוי.

לאחרונה אף עסקנו בנושא התפתחותה המרתקת של יפו, תוך התמקדות בשכונת דקר הנמצאת לא רחוק מהנכס שנמכר כעת:

נציין עוד כי מסוף מאי ועד לסוף יוני נסגרו בהצלחה שישה מכרזים משותפים לעמידר ולרמ"י למכירת נכסים בתל אביב, אך למעט השישה הללו נסגרו רק עוד שניים כאלו מתחילת השנה – אחד מהם הוא המחסן המדובר ברחוב עזה ביפו. אחת הסיבות המרכזיות לכך היא, כמובן, התפרצות נגיף הקורונה ששיתקה את תחום מכרזי רמ"י למשך תקופה ארוכה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלעמידרשכונת דקרמכרזים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...