מגוריט רוכשת 30 דירות מקבוצת לוזון בפרויקט LIFE UNIK

מדובר בפרויקט שבו ללוזון 55 יחידות דיור (מתוך 100 בסך הכול) – וההסכם מגדיל את מספר הדירות שמכרה ל-45• מדובר בדירות חמישה חדרים בשטח כולל של כ-3,650 מ"ר

שיתוף הכתבה
ארז רוזנבוך, יו"ר מגוריט (עמית חכמוב)ארז רוזנבוך, יו"ר מגוריט (עמית חכמוב)

עוד רכישה למגוריט: החברה, המתמקדת בשוק הדירות לשכירות ארוכת טווח, הודיעה אתמול (א') כי רכשה 30 דירות מקבוצת לוזון, בפרויקט LIFE UNIK ביהוד, תמורת כ-59.3 מיליון שקל. הפרויקט נמצא ברחוב צבי ישי במרכז העיר, והוא כולל 100 יחידות דיור – מהן 55 יחידות בבעלות קבוצת לוזון.

פרויקט LIFE UNIK הוא פרויקט פינוי-בינוי שבמסגרתו אמורים לקום במתחם שני בניינים בני 13 קומות כל אחד, עם 50 דירות בכל בניין. הפרויקט נמצא בשלבי בנייה מתקדמים. מגוריט הודיעה כי הדירות שרכשה הן דירות חמישה חדרים, בשטח כולל של כ-3,650 מ"ר, בתוספת כ-330 מ"ר מרפסות. לדירות נוספות במסגרת הרכישה גם 42 חניות תת-קרקעיות.

מועד המסירה הצפוי של דירות המגורים, על פי הסכם הרכישה, הוא סוף פברואר 2021 לכל המאוחר. עד היום מכרה קבוצת לוזון 15 דירות מ-55 הדירות שבבעלותה, כך שלאחר מימוש ההסכם מול מגוריט תשלים מכירה של 45 דירות.

"לאחר מסירת הדירות לחברה, בכוונתה לפעול להשכרתן בשוק החופשי", מציינת חברת מגוריט בהודעתה לרשות לניירות ערך. "להערכת החברה, לא צפויות להיות השקעות מהותיות לאחר קבלת הדירות, בהתאם להסכם הרכישה, וניתן יהיה להשכירן באופן מיידי".

פרויקט LIFE UNIK כולל למעשה שני מתחמים ביהוד – האחד, המזרחי, בפינת הרחובות צבי ישי ויהודה הלוי; השני, המערבי - בקצה רחוב הקונגרס הציוני. שלב א' של הפרויקט כולל את שני המגדלים שבהם 100 יחידות דיור חדשות, והשלב השני כולל עוד שני מגדלים, בני 14 קומות, שבהם 114 יחידות דיור. חלקה של קבוצת לוזון בפרויקט הוא 78% והיתר נמצא בידי בעלי קרקע פרטיים.

נציין כי בשבוע שעבר הודיעה מגוריט על רכישה נוספת, של 50 דירות בפרויקט בצפון-מזרח תל אביב. גם במקרה זה מדובר בפרויקט פינוי-בינוי שנמצא בשלבי הקמה, וצפוי לכלול שני מגדלים בני 25 קומות כל אחד וארבעה בניינים בני שמונה קומות כל אחד. עבור 50 הדירות בפרויקט זה תשלם מגוריט 129.5 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מגוריטהרשות לניירות ערךשכירות ארוכת טווחשכירות ארוכת טווחקבוצת לוזוןפרויקט LIFE UNIK
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...