גב-ים: שני הסכמי שכירות גדולים בחיפה

החברה תשכיר כ-6,000 מ"ר משרדים לחברת GE Healthcare במגדלי מתם • לפני ימים אחדים הודיעה על השכרת 11,000 מ"ר של שטחים לוגיסטיים לחברת מילניום

שיתוף הכתבה
אבי יעקובוביץ׳, מנכ"ל גב-ים (אלדד רפאלי)אבי יעקובוביץ׳, מנכ"ל גב-ים (אלדד רפאלי)

שני הסכמי שכירות גדולים לחברת גב-ים בחיפה, בתחום המשרדים ובתחום המרכזים הלוגיסטיים: החברה הודיעה היום (ה') כי חתמה על הסכם שכירות עם ענקית הטכנולוגיה GE Healthcare, השוכרת ממנה שטח של כ-6,000 מ"ר בפרויקט מגדלי מתם מזרח בעיר, לתקופה של עשר שנים, בתמורה כוללת של כ-60 מיליון שקל – כשישה מיליון שקלים בשנה.

השטח ישמש את GE Healthcare הן למשרדים והן להפעלת מרכז פיתוח הכולל מעבדות, שבהן מפתחת החברה ומייצרת מכשירי הדמיה לגילוי סרטן, המיוצאים לכל העולם. הסכם השכירות נחתם באמצעות חברת הבת של גב-ים , חברת מת"ם. 

הנבואות השחורות המופיעות חדשות לבקרים באשר לעתיד תחום המשרדים אינן כצעקתה, והן אינן פוגשות את המציאות כפי שאנו חווים אותה. החברות הבינלאומיות לא מוותרות על מרכזי הפיתוח"

פרויקט מגדלי מתם מזרח מוקם בימים אלו בפארק מתם, חיפה, והוא יכלול עם השלמתו שני מבנים בשטח כולל של 93 אלף מ"ר. הפארק כולו נחשב לגדול בישראל, ומשתרע על פני יותר מ-270,000 מ"ר בנויים, המושכרים לכ-70 חברות שונות המעסיקות כ-12,000 אלף עובדים. הפארק מושכר במלואו, ומניב כ-140 מיליון שקל בשנה.

ארז לוי, מנכ"ל GE Healthcare ישראל: "שכירות השטח במתם מזרח מהווה הצהרת כוונות של חברת GE Healthcare, אשר מקבעת את פעילויות הפיתוח והיצור הגלובליים של החברה בתחום ההדמיה המולקולרי, 'Molecular Imaging' בישראל. החברה רואה את ישראל כבית, ומשקיעה רבות בשיפור תנאי העבודה במרכז הפיתוח. לכן הוחלט לאחרונה על ידי הנהלת החברה העולמית על העברת מרכזי הפיתוח של שתי החטיבות PET-CT וSPECT מטירת הכרמל לפארק המדע המתקדם במתם. 

למרות - ואולי אף בגלל - התקופה המורכבת שישראל והעולם שרויים בה, אישור פרויקט אסטרטגי בסדר גודל כזה מהווה איתות של אמון כלפי העובדים ומערכת המדע בישראל"

מעבר זה מהווה הצהרת כוונות אסטרטגית של ההנהלה הגלובלית, אשר חלקה הגדול פועל בישראל. למרות - ואולי אף בגלל - התקופה המורכבת שישראל והעולם שרויים בה, אישור פרויקט אסטרטגי בסדר גודל כזה מהווה איתות של אמון כלפי העובדים ומערכת המדע בישראל".

אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים : "הנבואות השחורות המופיעות חדשות לבקרים באשר לעתיד תחום המשרדים אינן כצעקתה, והן אינן פוגשות את המציאות כפי שאנו חווים אותה. החברות הבינלאומיות לא מוותרות על מרכזי הפיתוח, שהם ליבת הפעילות שלהן. עולם המשרדים כאן כדי להישאר. גב-ים מנהלת בתקופה זו משאים ומתנים, חלקם מתקדמים, עם חברות בינלאומיות וישראליות, לשכירות של עשרות אלפי מ"ר חדשים. ההייטק הישראלי מראה המשך צמיחה".

השכרת 11,000 מ"ר שטחי מרלו"ג תמורת חמישה מיליון שקלים בשנה

לצד הסכם זה הודיעה גב-ים בשלישי האחרון כי חתמה על הסכם שכירות משמעותי של מרכז לוגיסטי בשטח של כ-11,000 מ"ר לחברת מילניום שירותים ולוגיסטיקה, בפארק הלוגיסטי גב-ים שבמפרץ חיפה. מגב-ים נמסר כי המרלו"ג צפוי להימסר למילניום בתחילת חודש אוקטובר הקרוב, ויחל לפעול ולספק שירותים כבר בחודשים הקרובים. מדובר בהסכם שכירות לתקופה של חמש שנים, בתמורה לכחמישה מיליון שקלים בשנה, או 25 מיליון שקל בסך הכול.

המרלו"ג החדש עתיד לספק שירותים ללקוחות מגוונים, בהם קוקה קולה (החברה המרכזית למשקאות) וטמפו. גב-ים מעדכנת כי היא מובילה בימים אלו ייזום של שמונה פרויקטים, בהיקף כולל של כ-290 אלף מ"ר (חלק החברה כ-234 אלף מ"ר),בהשקעה כוללת של 1.7 מיליארד שקל.

אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים , אמר לאחר ההודעה על הסכם זה: " גב-ים הציבה לעצמה כיעד את הרחבת פעילותה בתחום המרכזים הלוגיסטיים, בסמיכות לעורקי התנועה הראשיים ולמרכזי הצריכה המרכזיים. מגזר זה מהווה מנוע צמיחה נוסף ויציב, ומסומן כאחד המוקדים העתידיים. 

ענף המרלו"גים צפוי להתחזק ולצמוח על רקע הגידול במסחר המקוון, שמעצב מחדש את הרגלי הצריכה וקובע את המשך התחזקות הייבוא לישראל, באופן שמחייב הקמת מרכזים לוגיסטיים מתקדמים, גבוהים, גדולים ומבוססי רובוטיקה"

ענף זה צפוי להתחזק ולצמוח על רקע הגידול במסחר המקוון, שמעצב מחדש את הרגלי הצריכה וקובע את המשך התחזקות הייבוא לישראל, באופן שמחייב הקמת מרכזים לוגיסטיים מתקדמים, גבוהים, גדולים ומבוססי רובוטיקה. תחום המרכזים הלוגיסטיים מגיע לתקופה מאתגרת זו ללא עודפים. הסכם השכירות מהווה צעד נוסף ומשמעותי של החברה בהשגת היעד האמור".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:לוגיסטיקה ואחסנהאבי יעקובוביץבנייני האומה ירושליםפארק מתםמת"םGE Healthcareארז לויהפארק הלוגיסטי גב-ים שבמפרץ חיפהמילניום שירותים ולוגיסטיקה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...