"חשוב לנו שהקבלנים יצליחו, ירוויחו, אבל גם יהיו הוגנים כלפי הציבור"

שר הבינוי והשיכון בפסגת הנדל"ן: "הכלי של המדינה לממש את רעיונות הבנייה וההתיישבות בישראל זה הקבלנים – אתם הכוח המניע"

שיתוף הכתבה

"הכלי של המדינה לממש את הביצוע של רעיונות הבנייה וההתיישבות בישראל, וכן הצמיחה ופתרונות הדיור זה הקבלנים – אתם הכוח שמניע את זה", כך אמר היום (א') שר הבינוי והשיכון יואב גלנט, באירוע פסגת הנדל"ן הישראלי של מרכז הנדל"ן בשיתוף ידיעות אחרונות שמתקיים בראשון לציון. לדבריו, "חשוב לנו שהקבלנים יצליחו, ירוויחו, אבל גם יהיו הוגנים כלפי הציבור".

גלנט דיבר על החלוקה בינו לבין שר האוצר בטיפול בשוק הדיור הישראלי ואמר כי שניהם הגיעו להסכם לבקשת שר האוצר כחלון, שהרים את הכפפה בכל הנוגע לטיפול בשוק. "עשינו חלוקה בנינו והסכמנו ששר האוצר יקבל תחת טיפולו את הכסף, הקרקע והתכנון. ואני במשרד הבינוי והשיכון מקיים את הקשר עם הציבור ועם הקבלנים. שנינו מפעילים את המנוע בשיא העוצמה, אי אפשר ששניים יחזיקו בהגה ואני חושב שאיך שזה כיום זה מתבצע בצורה טובה", לדבריו. 

גלנט התייחס לשוק הדיור הישראלי ואמר כי "העתיד הוא בהתחדשות העירונית ולשם כך הקמנו לפני כשנה את הרשות להתחדשות עירונית בראשות חיים אביטן. מה שעשינו בתחום ההתחדשות העירונית בשנה האחרונה לא עשו בישראל במשך 60 שנה. הקמנו 25 מנהלות מקומיות של התחדשות עירונית שמהוות גשר מקשר בין הממשלה, הרשות המקומית והציבור". 

לסיכום, גלנט אמר כי "היעד שלנו בממשלה היה לבלום את המחירים, והצלחנו להשיג את היעד הזה. יש היום תהליך בלימה שאני מקווה שיימשך גם בממשלות הבאות". 
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יואב גלנטפסגת הנדל"ןמרכז הנדל"ןשוק הדיורמשה כחלוןהתחדשות עירונית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...