הופקדה התוכנית להקמת 78 יח"ד ברחוב פיק"א בראשל"צ

מדובר בפרויקט שבמסגרתו יוקמו שני בניינים, 39 יחידות דיור בכל אחד – ו-14 דירות קטנות בכל בניין • היוזמה – של הוועדה המקומית לתכנון ובנייה.

שיתוף הכתבה
ראש העיר ראשל"צ, רז קינסטליך. העירייה מקדמת בעצמה פרויקט שלם לשכירות ארוכת טווח (תמר מצאפי)ראש העיר ראשל"צ, רז קינסטליך. העירייה מקדמת בעצמה פרויקט שלם לשכירות ארוכת טווח (תמר מצאפי)

גם הרשויות המקומיות נכנסות חזק אל תחום השכירות ארוכת הטווח: הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ראשון לציון הודיעה לאחרונה על הפקדת תוכנית להקמת שני בנייני מגורים ברחוב פיק"א בעיר, מעט דרומית לשכונת נחלת יהודה שבחלקה המזרחי של העיר. הוועדה המקומית היא גם היזמית והמגישה של התוכנית.

מדובר בפרויקט להקמת שני בניינים בני 39 יחידות דיור בכל אחד, ו-78 יחידות דיור בסך הכול – כולן כולל כולן ייועדו להשכרה ארוכת טווח. כל בניין יהיה בן תשע קומות, ו-14 יחידות דיור מכלל הדירות בו יהיו דירות קטנות, עד לשטח של 80 מ"ר. כך, כ-35% מהדירות בפרויקט יהיו דירות קטנות, שיעור גבוה מהמינימום הנדרש בחוק.

מספר יחידות הדיור בפרויקט, ההתחייבות לדירות קטנות וכן שטחי המסחר והמשרדים – כל אלו עודכנו בתוכנית המופקדת, תוכנית רצ/מק/42/114, בהשוואה לתוכנית המקורית. על כך מפורט גם בדברי ההסבר של התוכנית. 

תוכנית זו מציעה תוספת של 9 יח"ד על 30 יח"ד מאושרות בכל מגרש , ליצירת תמהיל דירות מגוון הכולל גם דירות קטנות, והוספת שימושים למסחר ולמשרדים לרווחת תושבי השכונה"

"מדובר בתוכנית להקמת מתחם מגורים להשכרה לטווח ארוך הכולל שני מבני מגורים, עם קומת מסחר ו/או משרדים (בקומת הקרקע בלבד)", נכתב. "תוכנית זו מציעה תוספת של 9 יח"ד על 30 יח"ד מאושרות בכל מגרש , ליצירת תמהיל דירות מגוון הכולל גם דירות קטנות, והוספת שימושים למסחר ולמשרדים לרווחת תושבי השכונה".

עוד כוללת התוכנית תוספת שטחים וקומות בתת-הקרקע. יש לציין כי ההגדלה במספר יחידות הדיור והתוספת לשטחי מסחר או משרדים נקבעה ללא שינוי בסך כל זכויות הבנייה המאושרות במתחם. התוכנית משתרעת על שטח של כשלושה דונמים, והעורכת הראשית שלה היא האדריכלית ומתכננת הערים ריקי קיסר, ממשרד קרבלניק-קיסר.

בשנים האחרונות, כידוע, הולכת ומתרחבת מגמת הפנייה לתחום השכירות ארוכת הטווח, הן בקרב חברות פרטיות והן בקרב מוסדיים, כפי שפירטה בהרחבה דניאלה פז ארז, בעלי מנכ"לית ומייסדת חברת פז כלכלה והנדסה, בהרצאת זום מיוחדת למרכז הנדל"ן שהתקיימה לפני כחודש. קידומם של פרויקטים כאלו מצד העיריות עצמן מעיד על המשך התרחבות המגמה, גם בימי הקורונה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שכירות ארוכת טווחעיריית ראשון לציוןשכירות ארוכת טווחהוועדה המקומית לתכנון ובנייה ראשון לציוןדניאלה פז ארזפז כלכלה והנדסהפיק"א 44-42 ראשון לציוןאדריכלית ומתכננת ערים ריקי קיסרמשרד קרבלניק-קיסר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...