מתחם ביג פאשן גלילות קיבל היתר בנייה

מדובר במתחם הצמוד לסינמה סיטי גלילות, שיכלול כ-285,000 מ"ר בנויים, כולל שטחי מסחר ומשרדים, שטחי תפעול, אחסנה וחניונים.

שיתוף הכתבה
חי גאליס, מנכ"ל ביג מרכזי קניות, על רקע הדמיית מתחם ביג פאשן גלילות (ביג מרכזי קניות)חי גאליס, מנכ"ל ביג מרכזי קניות, על רקע הדמיית מתחם ביג פאשן גלילות (ביג מרכזי קניות)

היתר בנייה למתחם "ביג פאשן גלילות" הצמוד לסינמה סיטי, מעט צפונית לתל אביב: חברת ביג מרכזי קניות הודיעה היום (ב') על הצעד המשמעותי לקראת הקמת הפרויקט בפועל – זאת לאחר שבינואר האחרון קיבלה החברה היתר דיפון וחפירה. מדובר, כידוע, במתחם שיכלול מרכז מסחרי מסוג Life Style, וכן משרדים, חניונים ושטחי תפעול ואחסנה.

בסך הכול עומדים השטחים בפרויקט על כ-285,000 מ"ר, בחלוקה כזו: שטחי מסחר בשתי קומות, ושני מגדלי משרדים, בהיקף של כ- 105 אלף מ"ר; שטחי תפעול, אחסנה וחניונים תת-קרקעיים בהיקף של כ- 180 אלף מ"ר. השטח כולו הוא 20.5 דונם, מתוך 44 דונם בסך הכול במתחם הצמוד לסינמה סיטי, שבחלקו השני מחזיקות חברת "חוף התכלת" ומשפחת פרידמן. חלקה של ביג במתחם כולו הוא 46.85%.

מתחם ביג פאשן גלילות קיבל היתר בנייהמתחם ביג פאשן גלילות קיבל היתר בנייה

את הקרקע רכשה החברה כבר ביולי 2015, והמועד הצפוי להשלמתו היה במקור 2018 – אך התנגדויות שונות מצד תושבי האזור גרמו לעיכוב בהתקדמות התוכניות ובכך גם לדחיית המועד הצפוי לסיום הבנייה. על פי הדו"ח המסכם לשנת 2019, מועד זה נקבע לשנת 2023.

עוד מספר הדו"ח השנתי כי ההשקעה הצפויה מצד ביג מרכזי קניות בהקמת המתחם צפויה להיות 1.6-1.4 מיליארד שקל. החברה ציינה כי ל-60% משטחי הפרויקט כבר נחתמו חוזי שכירות מחייבים לסוף השנה, וכי החברה שיווקה יותר מ-90% מהשטחים המסחריים במתחם.

נציין כי בחודש שעבר, כפי שפורסם כאן, הופקדה תוכנית מפורטת לאזור תעסוקה חדש בסמוך למחלף גלילות, באזור המתחם שבו תבנה ביג מרכזי קניות את ביג פאשן גלילות. מדובר בתוכנית להקמה של 77,650 מ"ר תעסוקה ו-19,412 מ"ר מסחר.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךביג מרכזי קניותמרכז מסחריחי גאליס
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...