רוטשטיין נדל"ן תקים 420 יח"ד במזרח ת"א; צפי הכנסות: כ-820 מיליון שקל

החברה זכתה, באמצעות חברת הבת "אנשי העיר", במכרז של עזרה ובצרון לביצוע פרויקט פינוי-בינוי ברחוב לה גוורדייה בעיר • במסגרת הפרויקט יוקמו 16 בניינים בני 15-7 קומות

שיתוף הכתבה
מנכ"ל רוטשטיין נדל"ן, אבישי בן-חיים, על רקע הדמיית פרויקט לה גוורדיה בתל אביב (יח"צ; viewpoint)מנכ"ל רוטשטיין נדל"ן, אבישי בן-חיים, על רקע הדמיית פרויקט לה גוורדיה בתל אביב (יח"צ; viewpoint)

חברת רוטשטיין נדל"ן הודיעה הבוקר (ב') כי זכתה עם חברת הבת שלה, " אנשי העיר ", במכרז של חברת עזרה ובצרון – חברת הבת של עיריית תל אביב - להקמת 420 יחידות דיור בפרויקט פינוי-בינוי ברחוב לה-גוורדיה בעיר.

מדובר בפרויקט שבמסגרתו ייבנו 16 בניינים בני 15-7 קומות, בשטח כולל של 38,000 מ"ר למגורים, לצד עוד 960 מ"ר למסחר. כיום נמצאים בשטח הפרויקט 114 בעלי דירות, כך שמספר הדירות שיישארו בבעלות החברה לאחר סיום הפרויקט הוא כ-300. החברה מדווחת כי תחל לפעול להחתמת בעלי הדירות על הסכם התקשרות מפורט – תהליך שלהערכתה יימשך כשנה.

"ההסכם יכלול תנאים מתלים המקובלים בפרויקטים מסוג פינוי-בינוי", מציינת החברה, "כגון התקשרות עם הרוב הדרוש על פי חוק מקרב בעלי יחידות הדיור הקיימות, השלמת הליך רישוי התוכנית המפורטת, שנמצאת בשלב ההפקדה להתנגדויות, קבלת היתר בנייה, התקשרות בהסכם ליווי בנקאי לפרויקט, פינוי כלל יחידות הדיור הקיימות וקבלת חזקה במקרקעין".

החברה ממשיכה בפיתוח וקידום פרויקטי התחדשות עירונית באזורי ביקוש בגוש דן. אנו מאמינים כי בשל המחסור בקרקעות באזורים אלו, נמשיך להעמיק את הפעילות בפרויקטים מסוג זה, העונים על הצורך בדירות באזורים אלו"

בהתאם להערכה ראשונית של החברה, היקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט הוא כ-820 מיליון שקל, והיקף העלויות הצפוי הוא כ-700 מיליון שקל. את חברת רוטשטיין נדל"ן ייצגו במכרז עורכי הדין צורי פיקאר, הראל אלעזר ואלעד מתן ממשרד הרצוג פוקס נאמן ושות', את הדיירים בפרויקט ייצג עו"ד גיל נבו ממשרד כבירי-נבו-קידר-בלום ושות', ועורך הדין שליווה את המכרז מטעם עזרה ובצרון הוא שמואל לכנר ממשרד נשיץ ברנדס אמיר ושות'. אדריכלי הפרויקט הם אנשי משרד האדריכלים רני זיס. 

לאחרונה דיווחה החברה כי פרויקט פינוי-בינוי בלוד ביוזמתה, להקמת כ-467 דירות וכ-2,000 מ"ר שטחי מסחר בעיר, אושר להפקדה על ידי הוועדה המחוזית מחוז במחוז מרכז. רוטשטיין נדל"ן השלימה את ההתקשרויות עם יותר מ-80% מבעלי הדירות במתחם הפרויקט שברחובות איינשטיין-חטיבת יפתח, ופועלת בימים אלו להשלמת כלל החתימות.

אבישי בן-חיים, מנכ"ל רוטשטיין נדל"ן : "החברה ממשיכה בפיתוח וקידום פרויקטי התחדשות עירונית באזורי ביקוש בגוש דן, וזאת בעיקר באמצעות חברת הבת ' אנשי העיר ', המתמקדת בהתחדשות עירונית באזור ת"א והסביבה. אנו מאמינים כי בשל המחסור בקרקעות באזורים אלו, נמשיך להעמיק את הפעילות בפרויקטים מסוג זה, העונים על הצורך בדירות באזורים אלו".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתרוטשטיין נדל"ןאנשי העירעזרה ובצרוןעיריית תל אביב-יפומשרד אדריכלים רני זיספינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...