בית שמש: 5 מכרזים באזוה"ת ברוש שווקו ביותר מ-100 מ' שקל

מדובר בשטחים באזור התעשייה המערבי בעיר, שבו נסגרו ביולי 2019 מכרזים בהיקף של כ-121 מיליון שקל • הוצאות הפיתוח (הנכללות במחיר הכולל) הסתכמו בכ-36.5 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
בנייה חדשה בבית שמש (שאטרסטוק)בנייה חדשה בבית שמש (שאטרסטוק)

אזור התעשייה ברוש בבית שמש ממשיך "לספק את הסחורה" במכרזי רשות מקרקעי ישראל : בשבוע שעבר נסגרו בו חמישה מכרזים עבור 25 מגרשים, וכולם שווקו בהצלחה – תמורת סכום כולל של יותר מ-100 מיליון שקל, כשליש ממנו עבור הוצאות פיתוח.

מדובר, כאמור, במכרזים ל-25 מגרשים באזור התעשייה ברוש, שנקרא גם אזור התעשייה המערבי של בית שמש. המגרשים חולשים על שטח של 70,500 מ"ר, והזוכות בהם ישלמו, כולל הוצאות פיתוח, סכום של 100,687,497 שקל. הוצאות הפיתוח לבדן מסתכמות ב-36,551,373 שקל, לפי 518 שקל למטר. ללא הוצאות הפיתוח, סכומי הזכייה מבטאים מחיר ממוצע של כ-909 שקל למ"ר.

הזוכה המרכזית במכרזים היא חברת טריגריט בית שמש, ששמה את ידה על שלושה מתוך חמשת המכרזים; הזוכות הנוספות הן עומר הנדסה ובניה, וצמד החברות ש.א.י יזמות והשקעות וד.ע דוד הובלות, שזכו באחד המכרזים יחד

למכרזים הוגשו בסך הכול 18 הצעות. הזוכה המרכזית בהם היא חברת טריגריט בית שמש, ששמה את ידה על שלושה מתוך חמשת המכרזים; הזוכות הנוספות הן עומר הנדסה ובניה, וצמד החברות ש.א.י יזמות והשקעות וד.ע דוד הובלות, שזכו באחד המכרזים יחד.

נזכיר כי ביולי 2019 נסגרו 23 מכרזים לשטחים באזור התעשייה, תמורת סכום כולל של 121 מיליון שקל, עבור שטח של 93,516 מ"ר. הזוכות הבולטות באותם מכרזים היו מגה אור ורמי לוי, שניגשו יחד וזכו ב-11 מכרזים מתוך הרשימה הארוכה שפורסמה אז. גם ב"סבב" זה, ממש כמו הסבב הנוכחי, כל המכרזים שווקו בהצלחה.

המכרזים המוצלחים בשני הסבבים, עבור שטח כולל של 164,016 מ"ר, מקדמים את התוכנית להרחבת אזור התעשייה ברוש. סך שטחי התעשייה והמלאכה המיועדים, על פי התוכנית, הוא 167,219 מ"ר – כלומר הרוב המוחלט של שטחים אלו שווק בהצלחה

המכרזים המוצלחים בשני הסבבים, עבור שטח כולל של 164,016 מ"ר, מקדמים את התוכנית להרחבת אזור התעשייה ברוש, בצמוד לכביש 38. סך שטחי התעשייה והמלאכה המיועדים, על פי התוכנית, הוא 167,219 מ"ר – כלומר הרוב המוחלט של שטחים אלו שווק בהצלחה. ההרחבה תכלול גם 7,581 מ"ר של שטחי מסחר ומוסדות ציבור.

מעניין להזכיר בהקשר זה מכרז מוצלח פחות בעיר, במע"ר שבדרום בית שמש – מכרז לשטח שנמצא בסמוך לפרויקט הגרנדיוזי שעליו הודיע משרד הבינוי והשיכון לפני שנה: פארק התעסוקה "כפיר". אותו מכרז, בשטח של 18,432 מ"ר, נותר ביוני האחרון ללא זוכים, למרות מקומו המבטיח.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אזור התעשייה ברוש בבית שמשרשות מקרקעי ישראלקרקעמבני תעשייהמכרזים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...