הראל רוכשת כ-7.23% ממניות קבוצת MORE תמורת 40 מיליון שקל

חברת הביטוח ממשיכה את התעמקותה בתחום הנדל"ן בישראל, ותהפוך לבעלת עניין בחברה • יו"ר MORE, חנן מור: "הבעת אמון חד-משמעית בהנהלה, בחברה ובאסטרטגיית יצירת הערך שאנו מובילים"

שיתוף הכתבה
יו"ר ובעלי קבוצת MORE, חנן מור (אייל טואג)יו"ר ובעלי קבוצת MORE, חנן מור (אייל טואג)

הראל חברה לביטוח ממשיכה להעמיק את אחיזתה בענף הנדל"ן הישראלי: אחרי שאתמול (א') דיווחנו כי החברה עומדת לרכוש, לצד קבוצת תדהר , קרקע בעכו תמורת 200 מיליון שקל, זאת במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות, מודיעה היום חברת הביטוח על הפיכתה לבעלת עניין בקבוצת MORE, בתמורה לרכישת מניותיה בסכום של 40 מיליון שקל.

דירקטוריון קבוצת MORE אישר ביצוע הקצאה פרטית של 1,082,000 מניות רגילות של החברה, בתמורה כוללת של 40,034,000 שקל. המניות המוקצות יהוו כ-7.23% מהון המניות המונפק והנפרע של החברה, וכ-7.33% מזכויות ההצבעה בה"

"דירקטוריון קבוצת MORE אישר ביצוע הקצאה פרטית של 1,082,000 מניות רגילות של החברה, בתמורה כוללת של 40,034,000 שקל", הודיעה החברה היום. "המניות המוקצות יהוו, מייד לאחר הקצאתן, כ-7.23% מהון המניות המונפק והנפרע של החברה, וכ-7.33% מזכויות ההצבעה בה (כ-7.16% ו-7.26% בהתאמה בדילול מלא)".

ההקצאה, שהיא הקצאה פרטית חסומה, מהווה גיוס של הון לתוך החברה, ומבוצעת לפי מחיר מניה של 37 שקל, המשקף הנחה של 5.2% על מחיר הסגירה של המניה ביום המסחר הקודם. נזכיר כי קבוצת MORE נמצאת בבעלותם של חנן מור, יו"ר הקבוצה, ושל אבי מאור, מנכ"ל הקבוצה. היא יוזמת, מקימה ומשווקת יותר מ-3,000 יח"ד בישראל, בשוק החופשי ועבור מיזמי מחיר למשתכן .

חנן מור, יו"ר הקבוצה ציין: "בשנה האחרונה השלימה הקבוצה היערכות לעשור הבא, שמטרתה יצירת ערך לבעלי המניות של הקבוצה. אנו מכוונים לצמיחה מואצת בשנים הקרובות, גם לאור הכניסה שלנו לפרויקטים בהיקפים שטרם נראו בקבוצה, וגם לאור עלייה מהירה בתזרים מהנכסים המניבים שלנו. 

אנו חולקים ערכים משותפים לצמיחה, לקיימות, להשאת ערך ולשקיפות, ורואים את ההזדמנויות הקיימות בשוק הנדל"ן הישראלי. כקבוצת ביטוח משמעותית ומקצועית שמממנת פרויקטי נדל"ן, אך טבעי שנחבור יחד"

הראל, כקבוצת השקעות מובילה ומקצועית, גם בתחום הנדל"ן, הופכת לבעלת מניות מהותית אצלנו ואנו רואים בכך הבעת אמון חד-משמעית בהנהלה, בחברה ובאסטרטגיית יצירת הערך שאנו מובילים. אנו חולקים ערכים משותפים לצמיחה, לקיימות, להשאת ערך ולשקיפות, ורואים את ההזדמנויות הקיימות בשוק הנדל"ן הישראלי. כקבוצת ביטוח משמעותית ומקצועית שמממנת פרויקטי נדל"ן, אך טבעי שנחבור יחד".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מחיר למשתכןהרשות לניירות ערךקבוצת MOREאבי מאורהראל ביטוחחנן מור
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...