בפעם השנייה: פולש לקרקעות מדינה בשלומי פונה ע"י רשות מקרקעי ישראל

מדובר בכ-500 מ"ר בייעוד תעשייה, ביישוב שעל הגבול הצפוני, שהפולש כבר החל לבצע בהן הכשרת השטח לבנייה • השטח גודר והוצב שילוט אזהרה המתריע מפני פלישות נוספות

שיתוף הכתבה
הקרקע שפונתה בשלומי (רשות מקרקעי ישראל)הקרקע שפונתה בשלומי (רשות מקרקעי ישראל)

בפעם השנייה: פולש לקרקעות מדינה בשלומי פונה על ידי מפקחי רשות מקרקעי ישראל , בליווי שותרי תחנת נהריה ויחידת מתפ"א. מדובר באדמות מדינה המיועדות לשימוש לתעשייה, בהיקף של כ-500 מ"ר, שעליהן החלה הכשרת שטח לבנייה. 

הפלישה אותרה במסגרת פעילות לניטור עבירות מקרקעין של מפקחי רשות מקרקעי ישראל , שגילו כי הפולש, שכבר פלש בעבר לאותו מגרש המיועד לשיווק לתעשייה בשטח של כ-500 מ"ר, שב למקום והחל להכשיר אותו לקראת בנייה לשימושו הפרטי - כל זאת ללא היתר, בניגוד לחוק, ומבלי שהקרקע הוקצתה לשימושו. 

במסגרת פינוי הפלישה הראשונה, הוציאו מפקחי הרשות צו לפינוי הקרקע כנגד הפולש, ובמקביל הגישו נגדו תלונה למשטרת נהריה בגין הסגת גבול במקרקעי ציבור, עבירה פלילית שדינה שנתיים מאסר בפועל. בעקבות הפלישה החוזרת, שבהמלכה פרץ הפולש את הגדר וחזר להכשיר את הקרקע לקראת בנייה, פעלו המפקחים מיידית, במסגרת חוק המקרקעין, השיבו את הקרקע לקדמותה באמצעות ציוד מכני והנדסי, גידרו את השטח בגידור מאסיבי והציבו שילוט אזהרה המתריע מפני פלישות חוזרות הוצב במקום.

מזייד פארס, מנהל מרחב השמירה חיפה ברשות מקרקעי ישראל, אומר: "פעולות האכיפה של רשות מקרקעי ישראל נועדו לשמור על האינטרסים הציבוריים של כלל תושבי המדינה, ולמנוע השתלטויות לא חוקיות על מקרקעי הציבור. מפקחי הרשות ימשיכו לפעול בשטח למניעת הסגות גבול ופלישות, ומסיגי הגבול שייתפסו צפויים לתביעות ולתשלום הוצאות בגין הפינוי והשימוש בקרקע".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלפלישה לקרקעמשטרת נהריהמזייד פארס
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...